Mikor kijöttem a fürdőből, már sötét volt. Tiszta táncosruhámban szaladtam a tetőkön, egészen addig, míg el nem értem a zene forrását.Még nem megyek le, túl korán van még hozzá.A bárba menőket megvilágítják a fáklyák, így jól kivehetőek. Most csak élvezem az esti szellőt. Az illóolajokkal bekent bőröm és hajam illatát.
-Végre tiszta vagy! Már ideje volt!
Hafid a félszemű suhanc a ház peremén mosakodva sérteget.
-Te meg még mindig büdös vagy.
Abbahagyva a mosakodást rám fújt.
-Ne szemtelenkedj!
-Tizenöt éves vagyok, míg te csak most lettél öt. Nekem kéne ezt mondanom, szőrcsomó!
Fújtató morgására, rávicsorogtam.
-Ne húz ujjat velem Hafid! Mindketten tudjuk, hogy te kerülnél bajba.
Igazamat adva felállt és elment.
-Kandúrok! Ki kéne heréltetni az ilyet!
Wasilla reked hangjára elnevettem magam. Imádom ezt az öreg nőt.
-Kegyetlen vagy mint mindig Wasilla.
-Jól jegyezd meg. A mai világban nem árt ha kegyetlen vagy.
Bölcsességére elmosolyodtam. Leguggoltam hozzá és a két kezemmel cirógattam pofiját. Elégedett dorombolására, homlokon csókoltam.
-Nem véletlen, hogy te vagy az egyik kedvenc nővérem.
Mielőtt szemen kapott volna a puszi miatt (nem egy puszilkodós típus), gyorsan lemásztam a tetőről. Földet érve megigazítottam a táncosruhám, és a nyakamból felraktam az arcomra a kendőmet, hogy senki se ismerjen fel. A bejáratnál álló kidobónak biccentettem, mire ő vigyorogva utat engedett. A hely vízipipafüsttől és alkoholtól bűzlött, mégis volt benne valami vérpezsdítő, amit a mai napig nem tudok megérteni. Néhányan észrevettek, így abbahagytam a merengést és a többi táncoslányhoz siettem. Éhes tekintetek követték utamat, ragacsos kezek próbáltak megérinteni, de úgy manővereztem, hogy hajszál híján elsurranjak előlük. A lányokhoz érve, megráztam csípőmet, amin fém érmék lógtak, így magamra vontam tanítom és egyben barátnőm figyelmét. Sanaa harminc év körüli utcalány, akit szülei eladtak a bár tulajának. Sanaa kihasználva nőiességét és rugalmasságát elsajátította a titokzatos hastáncot, amit egyre több és több férfit érdekelt, az ura nagy örömére. Tizenkét évesen találkoztam vele először, amikor is az egyik kuncsaftját kiraboltam. Másnap valahogy megtalált és azt mondta, hogy a mozgásom annyira vad és energikus volt, mint egy macskának. Sanaa teljes meggyőződéssel próbált rávenni, hogy legyek a tanítványa. Végül egy hétre rá, leszervezte gazdája bárjában egy műsort, amivel elég jól megszedtük magukat sokkal többet kerestem, mint hogy két hétig kéregettem volna. Ezért is egyeztem bele, hogy alkalmanként megjelenek és táncolok a többi lánnyal. Sanaa megtanította a csábítás minden csínját-bínját, így én vagyok a második legjobb táncos (persze Sanaa az első számú). Mély dobolások jelezték a tánckezdetét. Én és Sanaa középre álltunk, míg a többiek körbevettek. Kellemes és pörgős dallamok vették át a dobszót. Csípőnket a dalra tekergettük, kezünk egyszerű, de mégis látványos mozdulatokat jártak. A férfiak ujjongtak. Táncoskörünk szétszóródott. A körülöttünk lévő lányok szétszóródtak a helységben, míg én és Sanaa középen tekergőztünk. Már éppen kezdtünk bemelegedni, amikor is a bejárati ajtót fegyveres katonák törték be. Hatalmas pánik alakult ki. Mindenki menekülni próbált a katonák elől, nem számítva, hogy a gyenge táncosokon is tapostak. Nem törődve senkivel, elszaladtam a raklapokhoz, amiknek a tetejéről könnyen elérhettem az épület tetejét, ahol kimászhatók a tetőre. A durva fák felsértették a tenyeremet, de nem törődtem vele. Addig másztam, amíg karnyújtásnyira nem értem a tetőhöz. Wasilla aggódó nyávogással nézett le rám.
-Siess Bashirah!
Már nyúltam volna a párkányhoz, amikor is recsegő hangra lettem figyelmes. Mindenki ordítozott, de én csak a recsegő hangot hallottam.
-Jaj ne!
Amint kimondtam, beszakadt alattam a fakupac és leestem. A fájdalomtól elzsibbadt mindenem. Csak egy fájdalmas nyögésre tellett, mielőtt minden elsötétült volna.
YOU ARE READING
Fáraó macskája
Teen FictionA szüleimet nem ismertem. Azt mondták, hogy az anyám az istennő templomába szült meg, majd meghalt. Az apámról nem tudok semmit. Árvaként nőt fel. Még sem volt egyedül. Az emberek pletykálnak egy nőről, aki Basztet istennő lánya. Szemei világítanak...