27

494 30 0
                                    

Fáradtan sétáltam vissza a palotába. Meglátogattam néhány árvaházat és banditavezért akik tisztességesek is egyben. Mindegyiknek elmondtam, hogy álljanak készen a lehetséges evakuáláshoz.A bejárathoz érve biccentettem az őröknek és felmentem a szobámba átöltözni. Emna és kölykei mélyeket szuszogva aludtak az ágyamba.

-Mégis, hogy fogok ott aludni?

Lemondva az ágyról elhagytam a szobám és fogadott testvéremhez indultam. Ahogy a folyosókon jártam hangos zene és nevetések zaja hallatszottak. Közelebb érve a mulatozáshoz bódító illatot éreztem, ami nagyon ismerős volt. Az egyik ajtó kinyílt, amin két dülöngélő macska lépet ki.

-Veletek mégis mi történt?!

Közelebb érve hozzájuk a bódító szag egyre erősebb lett. Jaj ne! Csak ezt ne!

-Halacska! 

-Neeeeem! Ő nem hall! Ő egy teve!

A két beállt macska nevetve dőltek a falnak. A fenébe is! Ezek macskagyökeret szívtak! Sietve bementem abba a terembe, ahonnét a két macska kijött. Küszöbön állva ledermedtem. A szag borzalmas volt. Rengeteg macska kidőlt, de nem is ez lenne a megdöbbentő, hanem a bent tartózkodó embersereg. Néhány nemes és katona hatalmas tivornyába kezdett. A táncoslányok lenge öltözetbe illegették magukat elszórtan. 

-Ez így nagyon nem lesz jó!

Ruhám anyagát az orromhoz szorítottam és próbáltam minél kisebbet lélegezni. Ismerős nevetés hallatára teljesen beléptem a terembe és így becsukódott az ajtó. Amana hercegnő nemesi ruhájában két táncoslánnyal táncolt, míg a kedves vőlegénye és néhány nemes a nőket nézve nyáladzottak. A két királyi vért látva alaposan felöntöttek a garatra. Azonnal ki kell vinnem innen a hercegnőt, nehogy valaki meglássa Amanát itt. Már a terem közepén jártam, amikor is szembe kerültem három táncossal és Amr kapitánnyal. A kebles és készséges nők csak úgy dörgölőztek táncukkal a ringatózó férfihoz. Elborzasztott a látvány. Legszívesebben a hajuknál fogva rángattam volna el őket a kapitánytól. Kezeimet ökölbe szorítottam és elengedtem az anyagot. Mély lélegzetet véve, megszédültem és kétségbeesett nyögés hagyta el a számat. Amr a hangom irányába fordult és megdöbbent, majd vággyal teli szemekkel nézett rám.

-Bashira.

Hangja mély és rekedt volt, egyértelműen ő sem volt túl józan. A táncosok észrevették a férfi viselkedésében a változást, ezért ketten elmentek más-más katonához, míg egy ott maradt és próbálta a kapitány figyelmét ismét magára vonni. Na azt már nem, te szajha! Csípőmet ringatva léptem oda hozzájuk. A lányt félrelöktem a csípőmmel, majd azt Amr öléhez dörzsöltem. Karomat a férfi nyakába fűztem és rámosolyogtam.

-Hiányoztam kapitány?

Amr belement az incselkedésembe, mert megragadta a derekamat és szorosan magához szorított. Szája csak pár centire volt tőlem, de szándékosan nem érintette össze őket.

-Láttam, hogy elhagytad a palotát. Hova mentél?

Doromboló hangot kiadva, számat éppen hogy hozzásimítottam az övéhez, mire nyögött egyet.

-Csavarogtam. De ahogy látom nélkülem is elboldogult, kapitány.

Amr morogva csapott le az ajkaimra. Fogaink összekoccantak, szánk hangosan cuppogott. Heves és durva csókoktól megfeszültem és elgyengültem egyben. Hátrafelé vezettem, mire egy fotelbe beleütközött és lehuppant, magával húzva engem is. Alkalmazkodva a pozícióváltáshoz lovagolóülésbe ültem az ölében, de kezeim és a szám ott maradt a helyén. Az egész testem lángolt, nem csak ott ahol simogatott. Az elmém ködös volt, nem tudtam gondolkodni, csak a heves érzések uralták a testem. Amr szájával lejjebb vándorolt és a nyakamat kezdte el csókolni, hogy jobban hozzáférjen a bőrömhöz, hátrahajtottam a fejemet. Kéjesen nyögtem és szaporán vettem a levegőt.

-Amr!!

Egy érzékeny pontot érve belém harapott, mire kicsit felsikítottam. Megragadtam a haját és felhúztam a számhoz. Heves csókkal ingereltem, majd amikor már kifulladtam elengedtem és a terem egyik ajtajához lépkedtem miközben le nem vettem a szemem a kapitányról.  A férfi szemei ködösek voltak az alkohol és a vágytól, mikor már az ajtónál jártam felpattant ültéből és felém sietett. Nem vártam meg. A testem éget és olyan könnyűnek éreztem. Nevetve léptem a sötétségbe.

Fáraó macskájaWhere stories live. Discover now