15

526 33 0
                                    

Hangosan csattogtak a pengék, amik szikrákat szórtak. A sérült, nyöszörgő katonák elhúzódtak a harctól. Végre valaki lépést tud tartani vele. Táncát a férfi felvette és együtt halálos táncba kezdtek. Mindenki lélegzetvisszafojtva várta a harc kimenetelét, amikor is egy hangos nyávogás töltötte be az utcát. A lány elugrott a férfitól, majd felnézett a tetőre.

-Sajnálatos módon mennem kell, de azaz érzésem, hogy még találkozunk.

Kihívóan kacsintott a harcosnak, majd hátat fordított és elszaladt. A katonák próbálták megállítani, de ő bakugrásba átugrotta őket.

-Mégis mi féle nő volt ez?!

-Bolond felség! Ez a nőszemély bolond!

Döbbenetüket egy csapat katona zavarta meg.

-Felség! Már mindenhol kerestük! Kérem bocsássa meg hogy csak most jövünk. A hatalmas fáraó most már fogadja önt és kíséretét.

A szószóló egy fiatal katona volt, de a többiek ruhájától különbözött, így biztos  hogy magas rangú. Vajon kinek a fia?

-Már ideje volt. Vezessen minket a palotába, katona!

A férfi és társai meghajoltak, majd mutatták az utat. Mindenki fáradt volt és sajgott minden izmuk. Amint a palotába értek, felvették a hivatalos formát. Kihúzták magukat és az arcukon nem látszódott semmilyen érzelem.

-Legyetek üdvözölve birodalmunkba!

Egy idősödő bájgúnár mélyen meghajolt előttük. 

-Engedjék meg, hogy bemutassam nagyra becsült uralkodónkat Ibrar Sharif, Asszuán birodalom kegyes fáraója!

A vendégek mélyen meghajoltak. Jövendőbeli vőlegény előre lépett és újra meghajolt.

-Felség! A nevem Gamal Maher Gurdaka. Hallottam hírét, hogy lányának férjet keres. Szeretnék személyesen is engedélyt kérni rá, hogy a lánya férjjelöltje legyek.

-Számos kérő, kísérelte meg magához láncolni a lányomat, ezért neked is azt tudom mondani, mint a többinek, hogy sok sikert.

-Köszönöm felség.

-Farid, kísérd a herceget és kíséretét a szállásukra!

-Ahogy parancsolja felség! Kérem kövessenek!

Farid tökéletes talpnyalással kérte a herceget és annak védelmezőit, hogy kövessék, persze belül átkozta az egészet.

Fáraó macskájaNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ