18

507 34 0
                                    

A reggeli meleg napsütés keltet, na meg persze az alvadt vér szaga. A szülés jól ment, két csodás kölyköt segítettem a világra. Emna teljesen kifáradt, de ez nem is csoda, ugyanis sokáig tartott. Annyira fáradt voltam az este, hogy amint elvégeztem a feladatomat mint bába, elmentem hányni, majd ahogy voltam befeküdtem az ágyba. A fehér lepedők, így bordó és fekete foltokkal van bepiszkolva. Nem törődve mással kimásztam az ágyból és a szobám közepén lévő medencébe dőltem. A hideg víztől teljesen felébredtem. Hangos lélegzetvétellel jöttem a felszínre.

-Istenekre! Ez aztán a frissítő fürdő, hahaha!

Testvéreim álmos pislogással figyeltek, de eszükbe sem jutott volna, hogy esetleg ők is felfrissüljenek. Macskák! Mit vár tőlük az ember?! Addig áztattam magam, míg mindenhol leázott rólam a vér. Mikor már teljesen kiázott a testem, kimásztam a medencéből és a szobám másik végébe sétáltam, hogy megnézzem a kicsiket és anyjukat. Emna álmosan pislogott rám, míg gyermekei éhesen szopiztak.

-Gyönyörűek.

-Köszönök mindent, úrnőm.

A megszólításra grimaszoltam. Kedvesen megsimogattam a fejét és a homlokomat az övéhez nyomtam.

-A testvérem vagy, mindig számíthatsz rám.

Otthagyva testvéreimet a szobámba, elindultam a szobámtól nem messzi fürdőbe, hogy az ottani szolgák előkészítsenek a reggelihez. 

-Csinos vagy húgom.

Abida szürke nővérem értő tekintettel bámult, mire én kacsintottam rá és a fátylamat az arcom elé kötöttem.

-Na menjünk! Már vár a nép!

Fáraó macskájaWhere stories live. Discover now