25

487 37 0
                                    

Gamal

Ez, így nagyon nem lesz jó!  Amr fáradt és ilyenkor eltudja vetni a sulykot. Ha nem fogja vissza magát, akkor meg is sérülhet a papnő és akkor....és akkor hatalmas bajban leszünk. Már nyitottam volna a számat, de egy gyengéd kéz megállított. Amana hercegnő mosolyogva nézett fel rám.

-Szerintem, Bashira nyer! Az egész királyságban ő a legjobb harcos.

-De hiszen... ő papnő!

-Igen, de előbb volt harcos, mint papnő. Mielőtt a palotába került volna...haha gyakorlatilag a fél város banditáit rettegésbe tartotta. Csak véletlenül sikerült elkapniuk a katonáknak. Ha nem lett volna így, valószínűleg még mindig a városban portyázna és ő uralná a várost.

Meghökkenve néztem a gyönyörű fekete hajú hercegnőre.

-Ön viccel, Amana hercegnő.

-Nem én! Hogy higgyen nekem hatvan aranyat teszek, húgomra.

A körülöttünk lévő katonák ujjongtak a tét hallatán, ugyanis amióta itt vagyunk a terembe minden férfi fogadást kötött. A hercegnő kihívó mosolyára megráztam a fejem és én is mosolyogtam.

-Tartom hercegnő! De állítom, hogy Amr fog nyerni!

A tömeggel együtt szurkoltunk a két harcosnak. Bashira könnyed, táncos léptekkel kerülte ki testvérem támadásait, mire ő pontos támadásokkal próbálta kizökkenteni a papnőt. Amr erős csapásaitól berezgettek a nehéz fémkardok és olykor villantak is.

Bashira

Amr jól harcol,sőt... igazán élvezem, hiszen nagyon régen nem hajtottak meg ennyire. A meleg ellenére folyt rólam a víz és sajogtak az izmaim, ennek ellenére hatalmas mosollyal az arcomon támadtam és védekeztem. Issa hangját meghalva leolvadt az arcomról a vidámság és védekezve figyeltem.

-Bashira! A tanács készen áll! Két óra múlva várnak a második szokott helyen.

-Rendben. Nos, kapitány sajnálatos módon, de most itt véget kell vetnem a párbajunknak.

Amr

Bashira furán kezdet viselkedni, ami nagyon zavaró volt.

-Nos, kapitány sajnálatos módon, de most itt véget kell vetnem a bárbajunknak.

A lány harcmodora megváltozott, már nem mozgott úgy mint egy táncos, az arcán sem virított már a hatalmas mosoly. Erős csapása után kifordult és a hátam mögé került, sajnos Bashira gyorsabb nálam, így nem volt esélyem kikerülni az ütését. Ugyanis mögém érve fogta a kard markolatát és hozzám vágta, épp annyira, hogy előre essek. Térdre érkeztem és előredőltem. Mielőtt elhasaltam volna a karjaimmal megtámasztottam magam.

-A harcnak vége! Bashira úrnő nyert!

A palota kapitányának hangjára ledermedtem, és oldalra néztem. A férfit nem láttam, mert a nyakamnál egy kardpenge volt.

Fáraó macskájaWhere stories live. Discover now