36

417 26 5
                                    

Az ágyamban feküdtem, amikor zörejre riadtam fel a többiekkel.

-Egy alkoholszagú alak akar hozzánk betörni.

-Még sosem kóstoltam részeg embert.

-Gyerekek elég! Senki sem fogja megkóstolni azt az alakot!

A kölykök fejét lenyomtam az ágyra, míg az anyjuk álmosan morgott rájuk. Fáradtan kimásztam fekhelyemről és felvettem egy köntöst. Az ajtó kinyílt és egy dülöngélő alak tántorodott be. Mindhárom tigris hangosan felbőgött, mire a férfi kardot rántott.

-Az istenekre! Tegye el a kardot ha megakarja élni a reggelt!

Meggyújtottam egy gyertyát, hogy láthassuk egymást. Amr zavarodott arccal nézett farkasszemet a három nagymacskával.

-Hogy ezek mekkora dögök!

Szorosabbra fogtam a köntösöm és közelebb léptem hozzá.

-Mit keres itt Amr?

Karddal a kezében hozzám tántorgott, majd elejtette a fegyvert.

-Hmmmm, gyere ide papnőm.

Amr szája rátapadt az enyémre, karja a derekam köré fonódott. A régen érzett forróság csak úgy belobbant. 

-Akarod, hogy segítsünk?

Washilla kíváncsian közelített, mire a kapitány szétvált tőlem és feszülten a tigrisre nézett. 

-Nyugi, nem fog bántani. De azt elárulnád, hogy mit keresel itt részegen?

Arcát simogatva magamra vontam a figyelmét, ami sikerült is. Már nem volt olyan feszült és a tekintete is csak úgy izzott. 

-Nem volt veled senki. Magadra hagytak, én meg gyáva módon elmentem.

-Amr, mégis miről...?

-A látomásod miatt magadra hagytak! Egyedül vagy!

Lágy csókot leheltem a szájára.

-Sosem voltam egyedül Amr. A családom mindig mellettem állt.


Amr

Másnap reggel

Voltam már másnapos, de a mostani állapotom a szokottnál rosszabb. Fájt a fejem és bántotta a szememet a reggeli napfény. Amikor kinyitottam a szememet homályosan, de mégis kivehetően láttam egy cirmos óriás macskát. Lélegzetvisszafojtva visszacsuktam a szemem, majd kinyitottam és akkor megkönnyebbülve vettem tudomásul, hogy a macska eltűnt helyette Bashirah alvó arcát bámultam. Annyira szép volt. Bőrkeményedéses ujjammal végigsimítottam a száját. Annyira puha. Valami hozzáért a lábamhoz. Amikor lepillantottam lesápadtam az óriás tigris láttán. A nagymacska elterülve feküdt a lábunknál. Ami a lábamhoz ért az a cirmos farka volt. Lassan elmozdítottam a lábam mire hangos morgásba kezdett. Azonnal ledermedtem. Nincs menekvés. Egy tigris által fogok meghalni, a macskapapnő ágyában.

-Ne ijesztgesd Emna! Inkább menj a gyerekekhez!

A macska felkelt és leugrott az ágyról, majd  eltűnt. Vigasztaló simogatásra a nőre néztem, aki álmos szemekkel, de hatalmas mosollyal köszöntött.

-Nem akart megijeszteni. Valójában szórakoztatónak találja a  jelenléted.

-Mondanám hogy örülök vidámságának, de az hazugság lenne.

Halványan elmosolyodtam, mire ő magához húzta a fejemet és lágy csókot lehelt a számra.

-Jó reggelt, kapitány.

Csupasz vállát és dekoltázsát látva megvilágosodtam. Istenekre! Mégis mit tettem az este?!

-Én...tegnap...

-Részeg voltál, tudom. Az ajtómon dörömböltél, majd betörtél.

-Sajnálom.

-Szórakoztató volt, ne sajnáld.

-És... mi...khm....együtt...

-Nem feküdtünk le.

Meglepődött arcomra, hangosan felnevetett.

-Sosem használnálak ki. Gondoltam megvárom a megfelelő alkalmat.

Csábos mosolyára invitálásnak véltem, ezért felé kerekedtem és szenvedélyesen megcsókoltam.

-Akkor itt a megfelelő alkalom.


Bashirah

Amr keze és szája mindenhol ott volt. Azonnal felébredtem és egyben el is kábultam. Még sosem éreztem ilyet. A takaró lekerült rólam, ahogy az éjszaka alatt lecsúszó köntösöm is. Amr teste is izzott a forróságtól, róla is hamar lekerült a ruha nagy örömömre. Még sosem láttam csupasz férfit és most hogy látom. Te jó ég! Furcsa érzések jönnek az ölem felől. Mégis mi történik?

-Biztos vagy benne?

Szenvedélyesen megcsókoltam és csípőmet hozzádörgöltem, mire felnyögött. Istenek, ez a hang!

-Igen. 



Aznap egyikünk sem hagyta el a szobát. Egész nap szeretkeztünk....mint a macskák ;D

Fáraó macskájaWhere stories live. Discover now