2~Totul are un sfârșit~II

51 9 0
                                    

Îmi pune mâna pe cap și spune:
–De geaba încerci! Așa că nu mai fi o durere în cur și mișcă! Dacă ești cuminte vei fi foarte bine!
Mă uit blocată cu gura întredeschisă și mă strâmb insesizabil pentru a plânge dar  nu mai pot să îmi mișc niciun  mușchi și câte o lacrimă mi se scurge pe ambii obraji. Acesta oftează și mă ia în brațe stil mireasă și mă duce până la o mașină mai mare cumva un camion cu portbagaj fără acoperiș. Mă pune pe bancheta din spate, mă duc tocmai la geamul opus și îmi aduc genunchi la piept pentru a mă simții mai în siguranță. Urcă în față și bărbatul care m-a adus care se pare că e brunet și lângă el cel șaten. Îmi vine să plâng dar nu o fac , doar  îmi ascund fața în genunchi și încerc să analizez tot. Ce mai pot face? Deja ei au obținut ce au vrut. Poate e mai bine așa o să-i lase pe mama și tata în pace.  Dar nu sunt așa, am renunțat la ceva în trecut dar am regretat enorm. Acum trebuie să lupt pentru orice. Nu pot renunța. Nu, trebuie doar să aștept momentul potrivit. Dacă se ocupă cu lucruri ilegale și au un șef e clar că sunt destul de proști.

După cam zece minute cel șaten se întoarce la mine și îmi zâmbește apoi spune:
–Nu mai fi supărată! De ce esti așa defapt? Vei ajunge undeva unde vei fi tratată bine. Care e problema? Mă uit o secundă la el și oftez apoi îmi fac curaj și îi răspund.
–Ce e bine în a fi răpită de doi necunoscuți care ți-au spart casa și să te ducă într-un loc mizerabil în care sigur vei fi tratată urât și batjocorită de oricine! Spun ridicând tonul și derticulând cu mâinile. Băiatul rămâne blocat câteva momente apoi sare repede și spune:
–Ce? Nu, ai înțeles greșit! Nu suntem acel gen de oameni! Nu, adică da, dar nu cu tine! Mama ta nu ți-.
–Hei! Dacă nu i s-a zis asta e pentru un motiv! Așa că nu mai fi gură spartă frate!
–Ok, ok! Ai lasă Madison o să fi foarte bine! Rămân pentru două secunde șocată de faptul că îmi știe numele dar îmi amintesc repede că au venit special pentru mine deci e normal să îmi știe numele. La un moment dat, cam după cinci minute de mers, oprește la o benzinărie. Ridic privire spre  cei doi și vad că dau să coboare deci mă duc și eu mai lângă ușă și vreau să o deschid dar sunt oprită de brunet.
–Stai stai stai!  Tu nu te dai jos din mașina!
–Poftim?  De ce?! Spun revoltată către el. Îmi sunt  simpatici și nu stiu de ce chiar și cel brunet care pare fără inimă.
–Poți să pleci oricând! Să fugi iar noi ne-am lua-o rău din cauza asta! Așa că... Stai în mașină! Mă încrunt și mă aplec spre scaunul lui. Acum doar el a mai ramas în mașină.
–Mmmm! Dar vreau să merg la baie! Și vorbesc serios!
–Sigur crezi că nu stiu trucul? Pha! Atât de prostă crezi!?
–Vorbesc serios! O să fac pe mine! Ăăă...cum te cheamă? Mărâie și pe ușa mașini itră brunetul care zice:
–Jakson! Iar eu sunt Mex!
–Așa. Mex spunei și lui să mă lase la baie, nu mai pot!
–Nu te cred!
–Jaks... Las-o merg eu cu ea. brunetul își dă ochii peste cap și iese din mașină trântind portiera. Mex îmi zâmbește și deschide ușa să pot ieșii.

Mergem până  la baie și la intrarea în baie mă ține de încheetură  uităndu-se la mine ușor stănjenit.
–Ce e? Îl întreb întorcându-mă la el.
–Păi...cam trebuie sa intru cu tine... Inspir zgomotos și mai apoi îmi dau seama că sunt cabine deci nu cred că ar fi vreo problemă.
–Ăăă...păi...dacă nu ai vreo intenție...ascunsă.*
–A nu! Dacă m-aș atinge de tine sigur aș trece pe lumea cealaltă. Intrăm, el rămâne la prima cabină iar eu mă duc la ultima. Am avut noroc că nu era nimeni sau așa credeam. Când eram pregatita să îmi așez bluza aud pe o doamnă aproape strigând.
–Ce lipsă de respect! Cum să intri în baia femeilor. Nu vă mai ajung parașutele de pe centură! Vreți ceva mai neatins nu! Ieși afară!! Deschid ușa repede și mă duc, îmi încolăcesc mâinile în jurul brațului său strângândul la piept.
–Scuze e ....iubitul meu și...a trebuit să-mi aducă ceva...înțelegi cum e. Femeia rămâne cu gura întredeschisă și pare că se mai relaxează.
–Pardon, dar data viitoare să ieși imediat ne-am înțeles?
–Da doamnă! Spun zâmbind fals și îl trag ieșind din baie și nu îi zic nimic până nu ieșim din benzinărie.

Dincolo de limiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum