Ajungem în fața pistei și coborâm din mașină. Aiden se uită confuz în jur la mine.
—Ce e? Întreb urmând-o pe Molly intrând pe poarta cea mare. Fata ne conducea spre acel garaj.
—De ce am venit aici? Întreabă Aiden fiind ușor încruntat. Aud cum ușa garajului se deschide Molly fiind mult mai în față decât noi, cu Olly probabil. Aiden ridică privirea, iar eu mă duc repede și îi pun mâinile la ochi apoi îl împing spre direcția bună.Mă chinui extrem de tare, fiindcă eu îi ajung doar la umăr, iar mâinile mele nu sunt foarte lungi. Mare noroc că am tocuri altfel aș atârna.
Ajungem în fața acelui garaj, care era curățat și aranjat, iar mașina era poziționtă cu fața la noi.
—Ești gata să îți vezi surpriza?
—Am fost gata de aseară!
—Ok!
Îmi iau mâinile de la ochii lui și mă dau în lateral. Îl privesc, dar nu văd decât o figură de gheață. Nici nu clipea. După câteva secunde înaintează spre mașină. Începe să o analizeze învârtindu-se în juril ei cu aceeai față inexpresivă. Încerc să îmi mențin zâmbetul. El revine lângă mine iar eu întreb:
—Îți place? Nu răspunde ceea ce îmi face fruntea să se încrețească și zâmbetul să-mi dispară. Îi pun mâna pe umăr și merg în fața lui.
—Aiden! Las privirea și mâinile în jos și continui descurajată. Deci nu îți place...
Deodată simt cum mă ia în brațe și mă învârte o dată.După ce ajung cu picioarele pe pământ el mă trage la pieptul lui și îmi pupă creștetul capului. Râsul lui plin și zgomotos îmi umple urechile facându-mă să zâmbesc. Ridic privirea și văd acea sclipire copilărescă plină de entuziasm, pe care o ador.
—Cum să nu îmi placă?! E vrechea mea mașină! Cred că e singurul lucru matrerial de care m-am atașat. Dar....de ce ai facut-o? Nu e ziua mea!
—Da. Dar am vrut să....să fac ceva ca de început de vară. Crede-mă mașina asta nu o stea îngaraj!
—Adică! Ce ai plănuit?
—O să ne plimbi! Mult de tot! Doar e vară nu?!
—Aha! Spune zâmbind privindu-mă mâinile lui fiind pe talia mea.
—Și mai ce? Întreabă el suspicios cu același zâmbet șiret.
—Bine cred că e timpul să afli. Mă gândeam să mergem la plajă. Ce părere ai?
—Doar noi trei? Dar unde vom dormi– Se aorește brusc făcând o față de "A gata am înțeles!" și zice:
—Defapt... Nu contează! Oricum te-ai ocupat tu de tot! Hai să mergem atunci!
—A-a-a! Vom face un mic ocol. Spun și zâmbesc. El ridică o sprănceană iar eu îl invit în mașina aruncându-i cheia.Am ajuns în fața blocului lui Mex cam în douăzeci de minute. Mașina mea a rămas la garaj, Olly a propis să aibă grijă de ea. Urcăm pe scări, până la etajul doi, cu Aiden în frunte, dar înainte să intrăm el a zis:
—Fetelor va avertize! Mex e foarte morocănos când e sculat din somn! Așa că să nu vă surprindă dacă vă ia la bătaie! Sau pe mine!Tragem aer în piept și intram. Mergem tiptil după Aiden care ne-a dus în fața camerei lui. Noi luăm câte o tigaie și o lingură din bucătărie și intrăm în cameră la el bătând în acele oale.
Mex tresare căzând din pat, nu știu de unde scoate un pistol și în somnul lui îl îndreptă spre noi. Scăpăm tigăile pe jos și ne ascundem amândouă în spatele lui Aiden.—Alo! Frate! Ce dracu'!? Pune pistol ăla deoparte! Strigă Aiden. Mex lasă pistol pe pat și se freacă la ochi. Abea atunci îmi dau seama că și eu și Molly ne țineam de tricoul lui Aiden. Ne dam într-o parte și observ că Mex era doar în boxeri.
Mă uit scurt la Molly și îi zăresc obrajii roși, ceea ce mă face să zâmbesc. Mex se trântește înapoi în pat și spune:
—Fraților! Ce mama măsi va apucat?! Pute-am să vă înpușc dacă Aiden nu era aici!
—Eu v-am zis! Spune Aiden ridicând brațele în semn de nevinovăție. Îmi dau ochii peste cap și mă pun lângă el pe pat.
—Lasă asta Mex! Mișcă-te și îmbracă-te! Și ia-ți și niște schimburi! El se ridică în fund și mă priveste ciudat apoi încearcă să obțină un răspuns de la Aiden dar acesta spune:
—Nu te uita la mine! Fata asta e inprevizibilă. Chiar și pentru mine!
—Nu vă mai plâgeți și mișcați-vă!
—Dar eu vreau să mai dorm!! Spuen trântindu-se în pat. Eu mă uit sugestiv la Molly, iar aceasta înțelege. Mă duc, îl apuc de mâini, iar Molly de picioare și îl scoatem din cameră.
CITEȘTI
Dincolo de limite
RomanceTotul începe când această fată de 16 ani, Medison Smith, se mută cu familia într-un hotel, mai special, unde locuiesc tot felul de "personalități". Defapt a fost adusă acolo cu un cu totul alt scop. Pe parcursul șederii acolo va intra în conflict c...