Rozdział 15

499 48 0
                                    

-Żegnaj- powiedział Tony i wepchnął swojego sobowtóra do portalu. Przez chwilę słyszał jego krzyk ale szybko ustał. Jednym przyciskiem w komputerze wyłączył teleport i usiadł na obrotowym krzesełku, kręcąc się przy tym czterokrotnie. Od kiedy Steve trafił do szpitala minęły trzy godziny. Zdąrzył w tym czasie, w kolejności, wrócić po Antonego, powalczyć z nim, oberwać kilka razy, zjeść taco i zabrać go do Stark Tower gdzie najpierw naprawił Jarvisa i posprzątał (czyt. nabałaganił, Tony nienawidził porządku w swojej pracowni) a potem dosłownie wrzucił Antonego do portalu. Prawie wszystkiemu towarzyszył mu James. Metalowa rąsia, jak nazwał go Tony, przydała mu się i to niesamowicie.

Bucky stał oparty o ścianę i wpatrywał się w Tonego wiercącym dziurę w brzuchu spojrzeniem. Jak się okazało, gdy Steve trafił do szpitala, Antony nieźle go zmaltretował. Nie wiadomo ile czasu spał Tony ale było wiadomo, że długo bo wystarczyło by na ciele Steve'a pojawiły się siniaki, których w zastraszająco szybkim tempie nie wyleczyło serum.

Substancja, którą wstrzyknął Rogersowi Antony nie tylko spowodowała utratę sił Steve'a ale i dość poważne osłabnięcie serum w jego krwi.

-Chcesz jeszcze jedno taco?- Stark wyrwał Barnesa z zamyślenia wstając i podchodząc do drzwi- Chyba ci smakowało- wyglądał jakby się nie przejmował ale tak naprawdę zżerała go ciekawość i strach o blondyna leżącego na jakiejś sterylnie czystej i białej sali.

-Daj spokój, Stark. Oboje wiemy o czym myślisz. I doskonale zdajesz sobie sprawę, że nie pójdzie ci tak łatwo.- wyrwał z kontekstu James, ci poskutkowało niezrozumiałym spojrzeniem Tonego w jego kierunku.

-Ja wiem ale czy ty wiesz? Jestem Stark, najbogatszy człowiek na świecie, no może drugi. Co mi może sprawić trudność?- zaśmiał się i chciał wyjść by zadzwonić po pizze gdy w progu zatrzymał go głos Bucka. Niski ton, pełny goryczy przyprawił Tonego o szybsze bicie serca i gulę w gardle.

-Uczucia Steve'a- pierwszy raz w życiu zamilkł.

Dlaczego?- StonyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz