Yalan gerçeğin koynunda saklı
Eymenden;
Doğru neydi?
Gerçek denilen olgu muydu? Yoksa sonucunun iyilik getireceği eylemler miydi?Doğru tam olarak neydi bilmiyorum ama dudaklarımın arasına kıstırdığım sigaranın dumanı, yüzüme çarparken Zeynep'in doğru bir hareket yaptığını biliyordum. Sigarayı indirip, yavaşça ciğerlerimde ki dumanı dudaklarımdan üfledim. Sigarayı tekrar dudaklarımla buluşturduğumda yanık ucunun kırmızılığı, loş oda da yüzümü aydınlattı.
Yüksek ses müzik, zihnimdeki fısıltılara engel olamadı.
Susmayacağını, susturamayacağımı defalarca öğrenmenin getirisiyle gözlerimi ileri diktim.Dönen direğe sarılmış, zayıf kadın bir bacağını kalın demire sarıp, yavaşça yere çöktü ve kalçalarını kapatmakta pek başarılı olmayan etek yeri süpürdü. Kız kalçasını hafifçe havalandırıp, tekrar yere vurduğunda ıslık ve gülüşmeler doldurdu odayı.
Gözlerimi dikmem bir işe yaramadı. Yine aynı sahne zihnimde patlak verdi.
Öfkeyle kızarmış yüze odaklanmışken suratımda patlayan tokat...
Gözlerimi kapatarak, ezbere bir şekilde tekrar buluşturdum sigarayı dudaklarımla. Daha uzun çektim. Ciğerlerim kasılarak dumanı geri itmeye çalışıncaya kadar dudaklarımı büzüp yudumladım. Ardından içimde ki zehri düşüncelerimle birlikte atmak ister gibi bıraktım. Burnumdan havaya kavisle süzülen duman yavaştı. Aynı unutmak istediğimin hızı gibi... Zihnimden atmak istemiyordum düşünceleri... Kavursun, yaksın istiyordum.
Melodi, ıslıklarla birlikte hızlandı. Gözlerimi aralayıp kıza baktım.
Yüzü sabitti. Milleti kıvrandırdığına sevinen, erotik bir gülümseme asılıydı dudaklarında.Ama yalandı.
Gösterdiği gibi başkasının zevkinden zevk alacaklar burada olmazdı. Ne bir genelevde, ne de kirli yerlerde..Onlar sokakta, okulda, sıcak evlerinde olurlardı. Görünmeyen, ruhu or.spu olanlar vardı. İsmi olanlar değil.
Bu kız gibi niceleri ya zorla ,ya da zorunluluktan buralarda olurdu. Bu benim nezdimde onları o sıfattan yapmazdı.
Kadına küfür ederlerken onu pazarlayan, ya da kendine pazarlanmasına laf etmezlerdi."Seni gidi orospu!" diye şevkle biri bağırdı.
Başımı yana eğdim.Asıl yakıştırma istediği bir şey için insana karşılıksız bacak açanlarla oluyordu ama insanlar bunu pek umursamazdı.
O zevk, bu işti.Kadın sağ omuzunda ki deri askıyı indirip, yavaş ve ritme uyarak bir göğsünü açtı, ardından diğerini.
Yüzü şekillenmemiş bir gencin ellerini cebine sokarak caka sata sata kadına ilerleyişini kaşlarımı çatarak izledim. Her adımı biraz daha gözlerimin kısılmasına neden oldu. Kıza yaklaştı ve aslan gibi atılarak kısacık elbiseyi bir kerede aşağı indirdi.
Büyük bir gürültü koptu. Salon adeta çoştu.Biterek sönmüş sigaramı kristal küllüğe basarak ayağa kalktığım sırada etraftan gelen tezarrufatlar canımı sıktı.
Genç, denilenlere uyarak kadını çekip sertçe yere düşmesini sağladı ve bacaklarını ayırarak arasına girip kendi pantonunu ayakkabılarının üzerine indirdi.
Yavaş adımlar atarak kalabalığın arasından geçtim ve gencin arkasında durdum. Telaş ve heyecanla kızı iyice kendine çektiği sırada biri kulağımın dibinde ıslık çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oğlum İçin
Ficción GeneralÇocuğun için en fazla ne yapabilirsin? Mesela boşandığın kocana geri dönebilir misin? Sabah işe diye yollayıp haftalarca elin yüreğinde haber beklediğin kocan, yaşadığını sadece dava dilekçesi ile bildirse? Bu ciğersiz adama, yıllar sonra geri dön...