'Hoezo hij is niet komen opdagen?' Snauw ik in de telefoon. 'Je bent toch het perfecte lokaas?'
'Ik weet het ook niet hoor.' Zegt Raine. 'Maar gisteren reageerde hij al helemaal niet goed toen ik zei dat ik Tania heette.'
Ik zucht diep. 'Blijf hangen ik ga Delia informeren. Blijf voorbereid Raine, hij kan ieder moment nog komen.' Ik leg m'n mobiel plat op tafel. 'Delia?'
'Ja?'
'Kom hier!'
'Wacht even, er is een interessant nieuwsbericht op.'
Ik zucht diep. 'De zaak is belangrijker!'
'Het is voor de zaak.' Ik veer op en loop naar beneden. 'Speel eens opnieuw af?'
Delia zucht gekweld zoals alleen zij dat kan als ze ergens geen zin in heeft. Dan pakt ze de afstandsbediening en spoelt ze terug.'Vanmiddag is in Rotterdam het lichaam van een jong meisje gevonden. Het gaat om de 16 jarige Tessa Triumph.' Een foto van een mooi getint meisje komt in beeld. 'Gisteravond kreeg ze ruzie met een vriendin tijdens een avondje stappen. De meiden splitsten op, daarom heeft Tessa niet zoals afgesproken bij haar vriendin gelogeerd. Tessa nam echter geen contact op met andere vriendinnen om daar te slapen en ze kwam niet thuis. Vanochtend om 11 uur sloegen haar ouders alarm nadat ze geen contact meer konden krijgen met hun dochter die een uur te laat thuis was.' Er komen beelden op tv en een mannelijke stem verteld dat ooggetuigen het meisje met een jongen een club hebben zien verlaten. De vrouw neemt het weer over. 'Twee uur nadat Tessa vermist was opgegeven vond een Chinese toeriste het lichaam. Na onderzoek bleek het inderdaad om Tessa Triumph te gaan. Volgens de politie is ze door een misdaad om het leven gekomen. Meer wilde de politie in verband met het onderzoek niet kwijt.'
Ik knipper een paar keer met mijn ogen. Dan haast ik me naar boven.
'Raine?' Sis ik in de telefoon. 'Stop met de missie. De verdachte heeft al een ander slachtoffer gemaakt met de letter T. Waarschijnlijk gisteravond vlak voor jij hem tegenkwam.'
'Oh shit.' Zegt Raine.
'Kom naar huis en verwittig alle agenten die instonden voor jouw veiligheid dat ze zich bij het bureau moeten melden.' Zonder op antwoord te wachten hang ik op en stamp ik naar beneden. 'Delia! Neem contact op met de Rotterdamse politie en vertel ze onze vermoedens over Tessa's dood. Ik ga naar het bureau.'Hey!
Sorry voor zo'n kort hoofdstukje, maar meer inspiratie heb ik niet voor Laure Wenen en toch was dit hele belangrijke informatie. Belangrijk genoeg om het vanuit Laure zelf te vertellen.
Ik hoop dat jullie genoten hebben en dat ik snel meer lezers krijg. Het valt me een beetje tegen namelijk😐 maar ik ben wel blij dat jij in ieder geval dit leest😉 Thanks dat je al zoveel hoofdstukken van me hebt gelezen!
Stay golden! Doeii!
JE LEEST
Leave it (Nederlands/Dutch)
Mystery / ThrillerA, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y, Z. 26 letters. 26 beginletters. 26 meisjes. 26 misleidde meisjes. 26 slachtoffers. 26 slachtoffers van dezelfde jongen. #1 vermist ~ 7/02/2019 😁😁 #2 vermist ~ 16/03/201...