"Ama canım sevgilim, çok üzgünüm, zamanın geldi..."
Elsa sadece başını sallamakla yetindi. Sonra Thanatos'a dönüp "Son bir kez kızımıza bir şey diyebilir miyim?" diye sordu. Thanatos, Elsa'yı iyi tanıyordu ve hayır dese de zaten son bir kez bir şeyler söyleyeceğini biliyordu. Bu yüzden "Tabi... Neden olmasın?" diye mırıldandı sadece. Elsa, Ebony'ye döndü ve "Canım kızım... Seni her zaman sevdim..." dedi "Bak... Bu olanlar yüzünden Thanatos'u suçlama, olur mu? Bunlar onun suçu değil... Sadece böyle olmalı... Ve bil ki, baban da ben de seni çok seviyoruz...". Ardından okyanusa doğru döndü ve haykırdı "ONLARA SÖYLEYİNKİ... ONLARA SÖYLEYİNKİ ÖLÜM MELEĞİ ÖLDÜ!! AMA SON UYKUSUNDA BİLE NEFESİNİ HER AN ENSENİZDE HİSSEDECKSİNİZ! ÇÜNKÜ ARTIL GERÇEK BİR MELEL O!! ÖLÜMÜNÜZ BENİM, ÖLÜM MELEĞİNİN ELİNDEN OLACAK!". Son sözlerinin ardından, Thanatos'un koluna girdi ve birlikte sahilde yürümeye başladılar. Ölüm Meleği, artık gerçek bir melekti... Thanatos'un Ölüm Meleği... Ebony, annesinin sırtından çıkan kapkara kanatlara baktı. Annesinin vücudu, beyaz bir ışık yayıyordu. Ardından kayboldular.
Bitmişti işte.
Annesi gitmişti.
Ebony, dünyada bir başına kaldığını düşünüyordu... Kumlara yattı ve ağladı. Ebony Black -ki sonradan kendisi Katil Prenses olarak da anılacaktı- hayatında ilk ve son defa, ciğerleri patlarcasına ağladı. En sonunda, ağlamaktan yorgun düştüğünde, hıçkırıklar arasında, gördüklerinin sadece bir rüya olmasını dileyerek uykuya daldı... En son hatırladığı şey ise kulağının dibinde tekrar "Sevgi insanı her zaman mutlu etmez Ebony... Bazen insanı inanılmaz derecede mutsuz eder..." diye fısıldayan sesti...
*************************
Ebony, uyandığında "sevgi" denen şeyin bir canavar olduğuna, sevdiği herkesin kalbini kıracağına karar vermişti. "BEN EBONY BLACK," diye haykırdığı göğe, bulutlara ve güneşe "YERALTININ EN İYİ KATİLİ OLACAĞIM!!! ADIMIN GEÇTİĞİ YERDE, İNSANLAR KORKUDAN TİR TİR TİTREYECEKLER!!! BEN... BEN ANNEMİN İZİNDEN GİDİP KATİL PRENSES OLACAĞIM!".
Ebony, sadece 6 yaşındaydı bunları söylediğinde.***********************
Yeraltı... Yeraltı katil, hırsız, kapkaççı; yani her türlü pisliğin bulunduğu bir yerdir. Her an, bir sebebi olsun ya da olmasın, sırtınızdan bıçaklanabilirsiniz ya da kafanıza bir kurşun yiyebilirsiniz ya da... Bu tür şeyler işte... New York'un altında kurulu bir labirent gibidir yeraltı. Yeraltında her şey vardır (yani bir sürü bar demek daha doğru olur.). Sokaklarında katiller, aylaklar ve hırsızlar kol gezer. Eğer arkanızı kollamazsanız cüzdanınızı çaldırabilirsiniz. Tabi aklı başında insanların cüzdanı olur ve aklı başında hiçbir insan buraya, yeraltına gelmez. Burdaki çocukların çoğu üst dünyayı, güneşi görmeden büyümüştür.
Ebony'de üst dünyayı doğru düzgün görmemişti hiç. Her zaman geceleri, pis sokaklara çıkmıştı. Ebony, dünyanın kendi çıkarlarını korumak için uğraştığın, sürekli kendi savaşını vediğin bir yer olduğunu sanıyordu.
Belki Ebony haklıdır.
Ebony, başkalarının savaşına karışmaz, kendi savaşına karışılmasından hoşlanmazdı.
Ebony'ye göre, yeraltında güçlü durmazsanız, ölürdünüz. İşte bu yüzden, Ebony annesinin izinden giderek yeraltının en hızlı, güçlü ve acımasız katili oldu...
Nasıl mı?
Ebony, kendi kendisini bir katil olmak için eğitti.
Ebony Black, Katil Prenses olarak anılmak için kendini bir silaha dönüştürdü.
Çünkü, eğer kimseye acımayan bir canavara dönüşürse, 'sevgi' denilen canavarın -ki inanın bu canavar Ebony'den çok daha korkunç- kapısını çalmayacağını düşündü.
Ah, Ebony yine yanılıyordu.
KISA OLDU, BİLİYORUM! AMA BU GÜN BİR BÖLÜM DAHA YAYINLAYACAĞIM!!! VE ŞU ANDA BİZ EBONY'NİN GEÇMİŞİNDEYKEN, BİR YERLERDE, EBONY HALA NİCO'NUN KULÜBESİNDE, ANİDEN YAKALANMANIN ŞOKUNU YAŞIYOR. HATIRLATIRIM :D VE SONRAKİ BÖLÜMDE EBONY'NİN NASIL KAN İÇEN BİR CANAVARA -YADA @helenabilmemne 'NİN DEYİMİYLE BİR "VAMPİRE"- DÖNÜŞTÜĞÜNÜ ÖĞRENECEĞİZ (Kİ BUNU DAHA BEN BİLE BİLMİYORUM).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OCEAN [Nico di Angelo]
Fanfiction{THE DARK ONES SERİES BOOK #1} Karanlıkta, sessizlik içinde oturan Nico'ya baktım. Ay ışığı beyaz tenine vuruyordu... Dışardan, karanlık birisi gibi gözüküyordu. Ama aslında içinde, hala mutlu olmak isteyen biri vardı... Önümüzde uzanan karanlık oky...