Bölüm Altı: Sonraki Yıllar

2.4K 182 19
                                    

Ebony, adam öldürmeye, kan içmeye ve başka her ne yapıyorsa onları yapmaya devam etti. Her gün yeraltının ormanında (tuhaf, siyah yaprakları olan, kısa ağaçlar vardı bu ormanda) koştu... Her gün alıştırma yaptı. En sonunda Ebony, insanüstü bir hıza ulaştı. Yorulmadan, saatlerce bir insandan kat be kat hızlı koşabiliyordu Ebony. O zamanlar yaklaşık 12 yaşındaydı.

******************************

12 yaşındaki Ebony'nin çelik gibi sağlam kasları vardı. Yaşıtlarından (ve ya 30'larındaki bir adamdan) çok daha güçlüydü. Uzun, ince ve esnek bir fiziği vardı. Ama tatlı gülümsemesi (artık o gülümsemenin arkasındaki sivri dişlerden herkesin haberi vardı) ve masumca bakan iri çikolata kahve gözleri duruyordu hala. Uzun siyah saçlarıyla gölgelerin içine daha rahat gizlendiğini farkettiğinden beri (yani 6 yaşından beri) saçlarını kesmemişti. Ama uzun, siyah saçları her zaman ipek gibi yumuşak olurdu. Bazen bir parça telle toplardı saçlarını. Ebony kan içmeye, yeraltındakilerin yüreğine korku salmaya ve alıştırma yapmaya devam etti.

*************************

Ebony, 15 yaşındayken herhangi bir şey hissetmenin nasıl bir şey olduğunu hatırlamıyordu. Herhangi bir şey hissetmiyor, kesip biçmeye, adam öldürmeye devam ediyor ve tüm bunların nasıl başladığını bilmiyordu. Sanki Ebony, doğduğundan beri acımasız bir katildi. Ama arada sırada gözlerini kapattığında, uyumak için değil ama sadece bir anlığına gözlerini kapattığında, hep zihninin ötesinde kalmış, boğulan bir denizciyi görüyordu, Ebony.

******************************

Ebony'nin 16'sına bastığı 21 Aralık'ta, at-adam Ebony'yi ziyarete geldi. Ebony, adamın yuvasına girecek kadar cesur olmasına şaşıtmış bir şekilde pençelerini çıkardı. At adam, Ebony'nin kendisine saldırmasını engelleyerek Ebony'yi tişörtünden duvara çiviledi... Bir okla. Ebony, şaşırmıştı.
Ebony, ilk defa yeniliyordu.

BİLİYORUM. KISA BİR BÖLÜM OLDU AMA BU GÜN BİR YB DAHA ATARIM. YANİ UMARIM.

OCEAN [Nico di Angelo]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin