-Ebony-
Şu at adam beni buraya bu sabah getirdi. Söylediğine göre güçlü bir auram varmış. Antik Yunan şeyleriyle ilgili bir şey izlettiler. Şey, tam anlamadım. Tek yaptığım anlamış gibi yaparak başımı sallamak oldu. Tanrılar gerçek mi? Haha. Çok komik. Burdakilerin hepsi tırlatmış olmalı. Ama geçmişimdeki insanlarda pek zeki değillerdi hani...
*****************************
Burda herkes güler yüzlü. İşte bu tuhaf... Sanki içlerinden geliyormuş gibi gülüyorlar... Benim geldiğim yerde biz gülmek zorunda olduğumuz için güleriz. Eğer tatlı bir gülümsemen ve hızlı parmakların yoksa çok yaşayamazsın benim geldiğim yerde... Burayı anlamadım... Neden insanlar benden bir şeyler istemiyor? Neden burdaki hiç kimse her an karnının bir bıçakla deşilebileceğini ya da... Ne biliyim kafasına bir kurşun yiyerek ölebileceğini düşünmüyormuş gibi dertsiz? Ve en önemlisi... Neden kimse benden şüphelenmedi? Onlara gülümsüyorum ve onlarda beni incelemeden bana geri gülümsüyorlar... Sanki uzun zamandır tanışıyormuş gibi...
Bana silah bile verdiler!!! İnanamıyorum, bana! Bunlar amma salak. Hah, hepsini temizlemek kolay olacak. Gerçi silaha ihtiyacım yok ama olsun... Bu kılıç aşağıda iyi para eder.**************************
Belirsiz mi? O da ne demek? Ve niye bana kalacak bir yer veriyorlar? Benim yatağım yumuşak çimenler, örtüm parlak yıldızlardır! Ama bunlar anlamıyor... Ben de anlamıyorum... Bütün yaptığım onlara gülümsemek. Konuşmamaya dikkat ediyorum. Eğer bilerek törpüleyip sivrelttiğim dişlerimi görürlerse korkabilirler... O zamanda benden şüphelenirler... Sonra onları öldürmem zorlaşır...
********************************
Burda 300 kadar kendilerine "melez" diyen insan var. Hepsini bir gecede bitiremem ki ben! Neyse, bir kısmı sabaha kalsın... Sabah taze kan iyi gider... Ah kan kokusu! Burdakilerin kanı daha bir... Lezzetli kokuyor... Hah! Sabaha bırakacaklarımın yüz ifadesini merak ediyorum!
YEYYY!!! İLK BÖLÜM!!! PEKİ EBONY NEDEN İNSANLAR ONA GÜLÜMSEDİĞİNDE ŞAŞIRIYOR?? EBONY GEÇMİŞİNDE NEREDEYDİ SİZCE??? VE DAHA İLK BÖLÜMDEN BİR VOTE? MUTLULUKTAN HALAY ÇEKİCEKTİM NERDEYSE :D
Sonradan (finalden sonra) eklenmiş yazar notu: Kitabıma başlayan çok sevgili okuyucu, ilk bölümlerin aşırı kısalığı ve sonlardaki saçma sapan BÜYÜK HARFLİ yazar notları için özür dilerim! Sonrasında düzeliyor -en azaından ben öyle düşünüyorum.
Ocean'ı seçtiğiniz için teşekkür eder ve- ne diyorum ben ya? Umarım seversin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OCEAN [Nico di Angelo]
Fanfiction{THE DARK ONES SERİES BOOK #1} Karanlıkta, sessizlik içinde oturan Nico'ya baktım. Ay ışığı beyaz tenine vuruyordu... Dışardan, karanlık birisi gibi gözüküyordu. Ama aslında içinde, hala mutlu olmak isteyen biri vardı... Önümüzde uzanan karanlık oky...