Dzisiaj po raz pierwszy od wielu lat znowu wsiądę na konia... Ale tym razem nie szkółkowego, tylko własnego.
Przed moim wypadkiem, głównym celem było wygrywanie. Teraz postanowiłam czerpać z jazdy przyjemność. Zacząć na nowo...Ponieważ Dragon jest półdziki, będzie więcej pracy. Ale mi to zupełnie nie przeszkadza, a nawet cieszę się, że będę miała nowe wyzwanie.
Dziś mam pierwszą jazdę z Dragonem. Jest to jazda indywidualna, z uwagi na temperament mojego wałacha. Może kiedyś będę miała treningi grupowe?
Weszłam do boksu i zaczęłam czyścić Dragona. Starannie wyczesałam jego czarną sierść i powyjmowałam słomę z grzywy i ogona. Na koniec wyczyściłam kopyta. Dragon nie sprawiał żadnego problemu, był grzeczny i spokojny.
Gdy mój "kucyk" był czysty, zaczęłam siodłanie. Wyjęłam z mojej szafki ochraniacze w jaskrawym seledynowym kolorze.
"A gdyby podejść do tego z całkiem innej strony? Zmienić standard? Może by spróbować „naturalu"? Nigdy o tym nie myślałam, ale może to jest to?"
Założyłam więc sznurkowy kantar. Na szczęście kupiłam też taki, by trenować Doragona z ziemi. Cóż, chyba przyda się też na trening „z góry". Dopięłam do niego wodze i ponownie przyjrzałam się Dragonowi.
Wygląda cudownie...
Wyprowadziłam go z boksu. Skierowałam się ku wyjściu gdy zaczepiła mnie blondynka w moim wieku. Z tego co pamiętam, wygrała zawody.
- Hejo, jesteś tu nowa? - zapytała uśmiechnięta. - Oczywiście to nic złego! - szczerość biła od niej na kilometr.
- Aż tak to widać? - zaśmiałam się.
- Nie, ale cię nie kojarzę. Idziesz na jazdę?
- Tak.
- Zaraz! Ty nie masz ogłowia! Odważnie!
Wzruszyłam ramionami.
- A to twój koń? Skądś go kojarzę...
- To Dragon, od wczoraj jest moim koniem.
- Kupiłaś Dragona!? Wow! Czekaj, która godzina? Leć już! Potem porozmawiamy.
"Skąd w niej tyle pozytywniej energii!?"
- Tak w ogóle to jestem Nina. - podała mi rękę.
- Olga. - uścisnęłam jej dłoń. - Miło poznać, ale muszę już iść.
- Faktycznie! To do zobaczenia!
Coś czuję, że się polubimy...
Nie mogę w to uwierzyć ! Wczoraj przybyło ponad 60 wyświetleń ! Jestem z tego powodu meeeega szczęśliwa ! Dziękuję !
Dlatego już dzisiaj nowy rozdział ! Jak wam się podoba ?
Do następnego ~ Viva 😘
CZYTASZ
Dragon
RandomOlga Ostrowska to pełna pasji i miłości do koni nastolatka. Jednak od wypadku, rodzice nie pozwalają jej jeździć. Jeszcze nie wiedzą co ich czeka... ••• Zapraszam do czytania :) ••• #1 - konie / 4.01.2019r. i 26.02.2019 #3 - dragon / 15.11.2018 #2...