Paradise
Part-1,
"ေမာင္....."
"ေမာင္ေရ...ထေတာ့ေလကြာ....ကုမၸဏီမသြားေတာ့ဘူးလား.."
ႏႈိးလိုက္ေတာ့မွ မ်က္လံုး၂ဖက္ စံုပြတ္ၿပီး အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ျပံဳးျပေနတဲ့ ေမာင္.... ကြ်န္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရတဲ့ ေမာင္ ။
သူ႔နာမည္က Park Chanyeol တဲ့.....
"Morning kiss ေပးဦး ေမာင့္အသည္း "
mwach ♥ ♥
"ထေတာ့...ေမာင့္ကို ႏႈိးေနတာၾကာလွၿပီ...Baek အလုပ္သြားရေတာ့မွာ"
"အင္း....အင္း ေမာင္ထၿပီ.....
ကုမၸဏီကို ေမာင္လိုက္ပို႔မွာေနာ္...ေမာင့္ကို ေစာင့္ဦး.."ေျပာရင္းနဲ႔ ေရခ်ိဳးခန္းထဲ ဝင္သြားတဲ့ ခ်စ္ရသူ ေမာင္....
ကိုယ္နဲ႔ သူနဲ႔ အသက္က ၆လပဲ ကြာေပမယ့္ သူ႔ကို ေမာင္ လို႔ေခၚပါတဲ့ေလ....
ခ်စ္သူျဖစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္ေလာက္မွာပဲ လက္ထပ္ခဲ့ၾကတာ ခုဆို အိမ္ေထာင္သက္ ၆ လေလာက္ေတာင္ ႐ွိေရာေပါ့.....
သူက electronic company မွာ CEO အျဖစ္ တာဝန္ယူထားရတာ သူ႔အေဖဆံုးၿပီးတည္းကပင္ ျဖစ္သည္။အခု သူ႔အေမကေတာ့ တိုင္းရင္းေဆးဝါးပစၥည္းဆိုင္ ဖြင့္ထားတာ နာမည္ေတာ္ေတာ္ရေနၿပီ....အထက္တန္း ေနာက္ဆံုးႏွစ္တက္ေနတဲ့ ညီေလးတစ္ေယာက္႐ွိတယ္။
ကိုယ္ကေတာ့ အသံလႊင့္ရံုပိုင္႐ွင္ရဲ႕သားျဖစ္သလို announcer တစ္ဦး....
သူနဲ႔လက္မထပ္ခင္အထိ သတင္းေၾကညာသူတစ္ေယာက္လုပ္ခဲ့ေပမယ့္ သဝန္တိုတတ္တဲ့သူ႔သမက္အေၾကာင္းကိုသိလို႔ ေဖေဖက ဒုမန္ေနဂ်င္း ရာထူးကိုေျပာင္းေပးခဲ့တယ္....
အစ္ကိုတစ္ေယာက္႐ိွၿပီး Car Showroom ဖြင့္ထားကာ အစ္ကိုရယ္ မရီးရယ္ တူမေလးရယ္က ေဖေဖ ေမေမတို႔နဲ႔အတူေနတယ္.
ကိ္ုယ္ကသာ သက္သက္ အိမ္ခြဲေနလိုက္တာ....
အိမ္ခြဲေနလို႔ ငါးပါးေမွာက္ေနရတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ Park Baekhyun ပါပဲအိမ္မွာ လူခြဲမ႐ွိတာေၾကာင့္ မနက္စာ ထျပင္ၿပီး ေရမိုးခ်ိဳး အဝတ္ေလွ်ာ္....
ၿပီးရင္ သူ႔ကိုႏႈိးၿပီး ႐ွင္းစရာ႐ွိတာ႐ွင္း သိမ္းစရာ႐ွိတာသိမ္း...
Company က ျပန္လာေတာ့လည္း လုပ္စရာ႐ွိတာ အကုန္လုပ္ၿပီးမွ နားရတဲ့အျဖစ္....
Park Chanyeol တို႔ ဘာမွအားကိုးရတယ္ကို မ႐ွိဘူး....
အခုလည္း သူဝတ္မယ့္ အဝတ္အစားေတြထုတ္ေပးခဲ့ၿပီး ေအာက္ထပ္ဆင္းကာ ထမင္းစားဖို႔ ျပင္ဆင္ရင္း ေစာင့္ေနလိုက္တယ္....
YOU ARE READING
Paradise ♥
Romanceေမာင္နဲ႔ Baek ၾကားမွာ ဘယ္လိုအေႏွာက္အယွက္ အတားအဆီးမွ မဝင္ေစရဘူး ေမာင္♥ Baek က နိဗၺာန္ဘံုေလးတစ္ခု ဖန္တီးေပးမွာ♥