Paradise
Part-9
"Baek......"
"ဘာလဲ!!!!"
"စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေတာ့ Baek ရယ္....ေမာင္ ၂ ရက္ပဲ ၾကာတာေလ...ေနာ္.. ခု ျပန္ေရာက္ေနၿပီပဲဟာ..."
"မသိဘူး....လုပ္ခ်င္တာ လုပ္သြားတဲ့ သူနဲ႔ စကားမေျပာခ်င္ဘူး... "
ဂ်ပန္ကိုသြားတာ ၂ ရက္ေလးပဲ ၾကာေပမယ့္ ၂ ႏွစ္ေလာက္ၾကာသြားတဲ့အတိုင္း စိတ္ေကာက္ေနေလရဲ႕...
သူ မနက္စာ စားေနတာကို ေဘးက ခံုမွာ ဝင္ထိုင္ၿပီး ေခ်ာ့ေနတာ...
စကားမေျပာခ်င္လည္း ရတယ္...စိတ္႐ွည္႐ွည္နဲ႔ ေခ်ာ့ရမွာ ကိုယ့္တာဝန္ပဲ ><"Baek ကလည္းကြာ....ေမာင္ ေတာင္းပန္တယ္ေလေနာ္....ေမာင့္ကို ျပန္ေခၚေနာ္....ေနာ္...ေနာ္ Yeobo...ေမာင့္ကို ေခၚမယ္မလားဟင္.."
ကေလးတစ္ေယာက္လို ဂ်စ္တိုက္ၿပီး ေခ်ာ့ေနမိေတာ့ သူက စားလက္စ ဇြန္းကို စားပြဲခံုေပၚ ေဆာင့္ခ်ကာ...
"Park Chanyeol shi!!! ခင္ဗ်ားက ကေလးအေဖေနာ္....ျမင္လား....ဒီဗိုက္ကို ျမင္လား...မပူေသးလည္း ျမင္ရတယ္မလား....တကယ္တည္း ကေလးကလားနဲ ့ >< စကားမေျပာခ်င္ပါဘူးဆုိမွ..."
"အား....Baek ရယ္ ေမာင္ အသည္းယားလြန္းလို႔ ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲကြာ...ဟင္.."
ေျပာရင္းနဲ႔ ေ႐ွ႕နားတိုးၿပီး သူ႔ပါးေဖာင္းေဖာင္ေလးကို ဖိနမ္းလိုက္ေတာ့ မ်က္ေစာင္းခပ္ၿကီးႀကီး ထိုးသြားသည္။
အင္း...အေျခအေန ေကာင္းေနၿပီဆိုရမယ္။"အခုမွ အပိုေတြ လုပ္မေနနဲ႔ !!! အျမင္ကိုကတ္တယ္....၂ ရက္လံုးမွာ ဖုန္း၃ခါပဲ ဆက္ၿပီးေတာ့မ်ား ခုမွ လာျပန္ေခ်ာ့ေနတယ္..."
မေက်မနပ္နဲ႔ ႏႈတ္ခမ္းေလး ဆူၿပီး ေျပာေနတဲ့ အသည္းဦး , ႏႈတ္ခမ္းမွာေပေနတဲ့ ဟင္းအဆီေလးေတြကို တစ္ရွဴးနဲ႔ အသာသုတ္ေပးလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ သူ႔ခါးေလးကို တိုးဖက္လိုက္ရင္း.....
"အဲ့ ၃ခါလံုးေရာ Baek က ဖုန္းကိုင္လို႔လား...? ေမာင့္မွာ ေနမွေကာင္းပါ့မလားလို႔ စိတ္ပူေနရတာ...အိမ္ဖုန္းကိုဆက္ၿပီး အေဒၚႀကီးက ေနေကာင္းေၾကာင္းျပန္ေျဖမွသာ ေမာင္ စိတ္ေအးရတာ....သိလား....အဲ့ဒါ ခင္ဗ်ားေလး သိရဲ႕လား..."
YOU ARE READING
Paradise ♥
Romanceေမာင္နဲ႔ Baek ၾကားမွာ ဘယ္လိုအေႏွာက္အယွက္ အတားအဆီးမွ မဝင္ေစရဘူး ေမာင္♥ Baek က နိဗၺာန္ဘံုေလးတစ္ခု ဖန္တီးေပးမွာ♥