Paradise ♥ Part-8

14.2K 886 38
                                    

Paradise

Part-8,

"​ေမာင္​......"

"....."

"​ေမာင္​​ေရလို႔....."

"မရဘူး Baek.."

"​ေမာင္​ကလည္​း.....Baek စားခ်င္​လို႔ပါဆို . "

"ဟူး....Baek ရယ္​....တျခားဟာ စား​ေလကြာ​...​ေနာ္​...အဲ့ဒါႀကီးက ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ စပ္​လဲ သိရဲ႔သားနဲ႔..."

"အစပ္​ပဲစားခ်င္​တာကို..."

ေဘာင္းဘီဝတ္ေနတာကို အနားကေန ေတာက္တဲ့ေလးအတိုင္း ကပ္ၿပီး ဂ်ီက်ေနေတာ့တာပဲ။ ေမြးလာမယ့္ ေပါက္စအတြက္ေတာ့ မ်က္ခံုးခပ္လႈပ္လႈပ္။

အင္​း...အခုျဖစ္​​​ေနတဲ့ ျပသာနာက အ​ေဖ​ေပါက္​စ​ Park Baekhyun ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ ၾကက္​​ေျခ​ေထာက္​အစပ္​ကို စားခ်င္​တယ္​ဆိုၿပီး ပူဆာ​ေနတာ​ေလ။ မနက္​ အိပ္​ယာစႏိုးတည္​းက ဝယ္​​ေပးဖို႔ပူဆာ​ေနတာ အခု အလုပ္​သြားခါနီး ၈ နာရီခြဲထိ။...အမယ္​...အိပ္​မက္​ထဲမွာ ​ေတြ႔လိုက္​လို႔ စားခ်င္​တာတဲ့။ >< အခုမွ ၂လ​ေတာင္​မ​ျပည္​့​ေသးတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ပိစိ​ေလးကို အ​ေၾကာင္​းျပျပီး ပူဆာေနတာ....

"Baek ပဲ ရင္​ပူ​ေနတာဆို....အခု အစပ္​​ေတြစား​ေတာ့ ပိုဆိုးမွာ​ေပါ့..."

"ဟုတ္​တယ္​​ေလ....ဒါ​ေပမယ္​့ ဒီမနက္ အစပ္​အရမ္​းစားခ်င္​လို႔​ေလ...​ေန​ေတာ့....ဝယ္​မ​ေပးဘူးမလား....? ကိုယ္​့ဘာသာကိုယ္​ သြားဝယ္​ၿပီး ရံုးမွာ ထိုင္​စားပစ္​မယ္​.."

စိတ္​ကလည္​း လက္​တဆစ္​ >~<
ကိုယ္​ဝန္​႐ွိၿပီး​ေတာ့မွ သူခ်ည္းပဲ စိတ္​က အမ်ိဳးမ်ိဳး​ေျပာင္​း​ေနတာ....
အခု​ေကာင္​း​ေနရာက ​ေတာ္​ၾကာ ထၿပီး ​ေကာက္​ျပန္​​ေရာ....
အဲ့ဒီအခါက်​ေတာ့လည္​း မ​ေမာႏိုင္​ မပန္​းႏိုင္​ ျပန္​​ေခ်ာ့ရတာ ဘယ္​သူမွတ္​လို႔။><

"​ေန...​ေနပါဦးကြာ....​ေမာင္​ ဝယ္​​ေပးမယ္​....​ေနာ္​...ဝယ္​ၿပီး Baek ရံုးခန္​းထိ လိုက္​ပို႔ၿပီး စားတာကို ထိုင္​​ေစာင္​့​ေပးမယ္​။ အဲ့ဒီအစား ​ေမာင္​့ကို ကတိ​ေပး....အစပ္​​ေလွ်ာ့ၿပီး စားပါ့မယ္​လို႔.."

"ဟင္​့..​ေမာင္​!!!"

"႐ႈး....Baek ​​ေမာင္​့စကား နား​ေထာင္​​ေလကြာ...​ေနာ္​ ...​ေမာင္​က Baek တစ္​ခုခုျဖစ္​မွာစိုးလို႔​ေျပာ​ေနတာ..."

Paradise ♥ Where stories live. Discover now