Paradise
Part-22,
"မင္းမ်က္ႏွာကို မျမင္ခ်င္လို႔ ထြက္သြားလို႔ ေျပာေနတာ Park Chanyeol!!!!"
အံကိုႀကိတ္ကာ အသက္ပ်င္းပ်င္း႐ႈေနတဲ့ Baek ဟာ ေတာ္တာ္ကို ေဒါသထြက္ေနၿပီပဲ။ ကုတင္ေပၚက ဆင္းကာ သူ႔အနားတိုးသြားၿပီး လက္ေမာင္းကို အသာကိုင္ရင္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္လိုက္ေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို မ်က္ႏွာလႊဲထားတဲ့ Park Baekhyun
"Baek....ဘာ..ဘာကို စိတ္တိုတာလဲဟင္? ေမာင့္ကို ေျပာ...Baek မေက်နပ္တာ ေမာင့္ကို ေျပာေလ"
ထိုအခါ သူ႔လက္ေမာင္းကို ကိုင္ထားတဲ့ ကြၽန္ေတာ့္လက္ေတြကို ဆက္ခနဲ ျဖဳတ္ခ်ပစ္ျပန္တယ္။ ဟူး...ေတာ္ရံု စိတ္ဆိုးတာ မဟုတ္။
"မင္း အျပစ္ မင္းမသိတာလား! ဟုတ္လား? ေအး...ေျပာမယ္.. ငါ့ကို ညီအစ္ကိုဆက္ဆံေရးလို႔ လိမ္ထားတာ....သမီးေနမေကာင္းလို႔ ေစာေစာစီးစီးျပန္လာဖို႔ အတန္တန္မွာလိုက္တာေတာင္ မင္း သူနဲ႔ ေသာက္စား ေပ်ာ္ပါးလာတာ... ေျပာ...မင္း ဘာသေဘာလဲ Chanyeol? "
"မဟုတ္...မဟုတ္ဘူး။ အခ်စ္...ေမာင္ ညီအစ္ကိုဆက္ဆံေရးလို႔ လိမ္ထားတာ ဝန္ခံတယ္...အဲ့..အဲ့ဒါကလည္း ေမာင့္ဘက္က သူ႔အေပၚ မ႐ိုးသားလို႔ မဟုတ္ဘူး...Baek ကို သံသယစိတ္ေတြနဲ႔ စိတ္ပင္ပန္းရမွာစိုးလို႔...ေသြးႏုသားႏုအခ်ိန္မို႔ ေမာင္ Baek ကို မေျပာျပခဲ့တာ."
"...."
"ၿပီးေတာ့ ေမာင္ သူနဲ ့ေသာက္လာတာ မဟုတ္ပါဘူး...တ႐ုတ္က စီးပြား႐ွင္ေတြနဲ႔ ေသာက္တာပါ...မယံုရင္ ေမာင္ ဖုန္းဆက္ၿပီး ေမးေပးမယ္ေလ...ေနာ္"
"ဒါဆို ဘာလို႔ သူက တြဲျပီး ေခၚလာလဲ!!!? ေတာ္...မင္း ေတာ္လိုက္ေတာ့...ထြက္သြား...ငါ့ ေဒါသမေျပမခ်င္း အခန္းထဲ ဝင္လာဖို႔ မစဥ္းစားနဲ႔!"
ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ေသာက္ေနတာပါ...ဒါကို ဘယ္လိုလုပ္ Teddy က ျပန္လိုက္ပို႔တာလဲ? တ႐ုတ္ဝိုင္ေတြနဲ႔ ဧည့္ခံရတာမို႔ ေသာက္စမ႐ွိတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ တကယ္ကို မူးလာတာ မွတ္မိတယ္။ ေနာက္ပိုင္း ေသခ်ာမမွတ္မိေတာ့ေပမယ့္ ကိုကို ဆိုတဲ့ ေခၚသံေတာ့ ၾကားမိတယ္။ ဒါဆို Teddy က ဘယ္တုန္းတည္းက ေရာက္ၿပီး ဘယ္လို...!!!
YOU ARE READING
Paradise ♥
Romanceေမာင္နဲ႔ Baek ၾကားမွာ ဘယ္လိုအေႏွာက္အယွက္ အတားအဆီးမွ မဝင္ေစရဘူး ေမာင္♥ Baek က နိဗၺာန္ဘံုေလးတစ္ခု ဖန္တီးေပးမွာ♥