Paradise
Part-23,
Ting ♬
မလိုဘူးဆိုၿပီး အေပၚတက္လာကာ အခန္းေအာင္းေနတဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ သားအဖ...သမီး ခ်ိဳခ်ိဳစို႔ေနတဲ့အခ်ိန္ ဖုန္းကေန message သံေလး ထြက္လာတယ္။ ၾကည့္မိလိုက္ေတာ့...
"Baek...ေမာင္ေတာင္းပန္ပါတယ္ကြာ...Baek က ေမာင့္ကို မ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္လို႔ ေမာင္ အခုလို စာပို႔လိုက္ရတာ...ေမာင့္ကို ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ဘူးလားဟင္? ေမာင္ မွားမွန္းသိပါၿပီ။ ေမာင္က Baek စိတ္ပူၿပီး သံသယျဖစ္ေနတာမ်ိဳး မၾကည့္ရက္လို႔ သူ ေမာင့္အေပၚ စိတ္႐ွိေနတာ မေျပာျပခဲ့တာပါ...ၿပီးေတာ့ သူနဲ႔အတူတူ ေသာက္လာတာလည္း လံုးဝမဟုတ္ရပါဘူးကြာ...ေမာင္ သမီးကို တိုင္တည္ၿပီး က်ိန္ပါ့မယ္။ ဦးေလးဆီက လိပ္စာေမးသြားေပမယ့္ ေန႔လည္တည္းက ေရာက္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး....ေမာင္ မူးေနတဲ့အခ်ိန္မွ သူ ေရာက္လာတာပါ....ေမာင္ baek နဲ႔ Byeol ေလးရဲ႕ အေဝးမွာ ေရာက္ေနသလို ခံစားရတယ္...ေမာင္ မေနတတ္ဘူး Baek ရဲ႕...အခုလည္း ေမာင္ Jongdae တို႔နဲ႔ အျပင္မွာခ်ိန္းထားမို႔ ထမင္းေလးေတာ့ ဆင္းစားလိုက္ေနာ္....စိတ္ဆိုးေျပပါေနာ္ Baek ♥ ♥ " ဆိုတဲ့ message ႐ွည္တစ္ေစာင္....
စာနဲ႔ပဲ ေတာင္းပန္ရတယ္႐ွိေသးတယ္။ အခန္းေ႐ွ႕မွာ လာေျပာျပၿပီး ေသခ်ာေတာင္းပန္ရင္ ဘယ္သူက တံခါးမဖြင့္ေပးမွာ က်ေနတာပဲ။
ၿပီးေတာ့ ညေန၅နာရီေက်ာ္ႀကီး အျပင္ထြက္သြားတယ္။ Teddy က ခုထိ အေမရိကန္ကို မျပန္ေသးရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ။ ဘာမွကို မစဥ္းစားတတ္ဘူး...ငတံုးေလးသူမ႐ွိဘူးဆုိတာေၾကာင့္ ေအာက္ကိုဆင္းကာ ညစာစားဖို႔ ျပင္လိုက္တယ္။ ေအာက္ေရာက္တုန္းပဲ ႐ွိေသးတယ္ ေရာက္ေနတာက ကြၽန္ေတာ့္အိမ္က ကား.....
"Byeol ေလး!!!"
ကားေပၚက ဆင္းတာနဲ႔ သမီးငယ္နာမည္ကို ေအာ္ၿပီး ေျပးဆင္းလာတဲ့ Yoon ေလး....အေနာက္မွာမွ မရီးနဲ႔ ေမေမနဲ႔က ျဖည္းျဖည္းခ်င္းဆင္းလာတယ္။
YOU ARE READING
Paradise ♥
Romanceေမာင္နဲ႔ Baek ၾကားမွာ ဘယ္လိုအေႏွာက္အယွက္ အတားအဆီးမွ မဝင္ေစရဘူး ေမာင္♥ Baek က နိဗၺာန္ဘံုေလးတစ္ခု ဖန္တီးေပးမွာ♥