Paradise ♥ Part-3

14.8K 1K 11
                                    

Paradise

Part-3,

"ကြၽန္​​ေတာ္​ က​ေလးယူဖို႔ အစီအစဥ္​ မ႐ွိပါဘူး ​ေဖ​ေဖ"

"ဟင္​း....အင္​း​ေလ သားလည္​း ​ေယာက်ာ္​း​ေလးတစ္​​ေယာက္​ဆို​ေတာ့ ​ေဖ​ေဖ အတင္​း မတိုက္​တြန္​းပါဘူး"

"ငယ္​​​ေလး....မယူရဘူး​ေနာ္​....ကိုကို ခြင္​့မျပဳဘူး...."

"ကြ​်န္​​ေတာ္​လည္​း မယူပါဘူး ကိုကိုရဲ႕..."

"မင္​းတို႔ဟာက မဟုတ္​​ေသးပါဘူးကြာ...Chanyeol ဘက္​ကိုလည္​း ထည္​့စဥ္​းစားဦးမွ​ေပါ့...."

"ဟင္​့အင္​း....ငယ္​ငယ္​ က​ေလး​ေမြးမယ္​့ ကိစၥ​ေတာ့ လံုးဝလက္​မခံႏိုင္​ဘူး...​ေယာက်ာ္​းခ်င္​းယူထားတာ​ေတာင္​ ငယ္​ငယ္​့ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔ ခြင္​့ျပဳလိုက္​တာ..."

Mrs Byun : " သားႀကီး အသံ​ေလွ်ာ့​ေျပာစမ္​း...Chanyeol ​ေလး ၾကားသြားရင္​ မ​ေကာင္​းဘူး..."

"ဟို....သားတို႔​ေၾကာင္​့နဲ႔​ေတာ့ ျပသာနာမျဖစ္​ၾကပါနဲ႔....သား အဆင္​​ေျပသလို ၾကည္​့လုပ္​ပါ့မယ္​...."

"​ေအးပါကြယ္​...​ေမ​​ေမ့သား​ေလးသာ စိတ္​အညစ္​မခံနဲ႔​ေနာ္​...."

"ဟုတ္....​ဒါဆို သားတို႔ျပန္​​ေတာ့မယ္​​ေနာ္​...စားလို႔လည္​း ၿပီးၿပီဆို​ေတာ့..."

"​ေအး...​ေအး ​ေမ​ေမ ကင္​မ္​ခ်ီ​ေတြ ထည္​့​ေပးထားၿပီးၿပီ..."

ၾကာၾကာ​ေနရင္​ ကိုယ္​့​ေၾကာင္​့နဲ႔ အိမ္​ကလူ​ေတြ ျပသာနာတက္​​ေတာ့မယ္ဆိုတာ သိေနၿပီ။ ထမင္​းလည္း စားျပီးသြားတာ​ေၾကာင္​့ ဧည္​့ခန္​းမွာ က​ေလးနဲ႔အၿပိဳင္​ အ႐ုပ္​ဆက္​​ေနတဲ့ အိမ္​ဦးနတ္​္​​ေလးဆီ အ​ေျပးသြားလိုက္​တယ္​။

"​ေမာင္​​ေရ....အိမ္​ျပန္​ၾကမယ္​.!!!!"

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ ​ေန႔လည္​ ၂ နာရီ​ေတာင္​ မထိုး​ေသးဘူး။
ကုတင္​​ေခါင္​းရင္းကို မွီထိုင္​​ေနတဲ့ ​ေမာင္​က ကုမၸဏီက လခ်ဳပ္​စာရင္​း​ေလး​ေတြ ျပန္​စစ္​​ေနတုန္​း ကြၽန္​​ေတာ္​က ​ေမာင္​့ရင္​ခြင္​ထဲမွာ...
သူအလုပ္​လုပ္​​ေနတာ​ေၾကာင္​့ ၿငိမ္​ၿငိမ္​​ေလး​ေနၿပီး သူ႔ကိုယ္​သင္​းနံ႔​ေလးကို ႐ႈ႐ႈိက္​ရတာလည္​း ကိုယ္​ ႏွစ္​သက္​တဲ့ အရာ​ေတြထဲက တစ္​ခု......

Paradise ♥ Where stories live. Discover now