Paradise Part-2

16.8K 1K 12
                                    

Paradise

Part-2,

"​ေမာင္​​ေရ....!!! Baek ကို သဘက္​​ေလး လာ​ေပးပါဦး.."

​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲ​ေရာက္​မွ သဘက္​​ေမ့က်န္​ခဲ့တာ​ေၾကာင္​့ အျပင္​မွာ အဝတ္​အစား လဲ​ေနမယ္​့ သူ႔ဆီက လွမ္​း​ေတာင္​းလိုက္​​ေတာ့ တံခါးဖြင္​့ၿပီး ဝင္​လာတဲ့သူက လက္​တစ္​ဖက္​က သဘက္​တစ္​ထည္​​ေတာ့ ယူလာပါ႐ဲ႕။
​အရင္​​ေရခ်ိဳးၿပီး ထြက္​သြားတဲ့လူက ခုထိ အဝတ္​အစားမဝတ္​ရ​ေသးပဲ ခါးမွာ ပတ္​ထားတဲ့ သဘက္​တစ္​ထည္​နဲ႔....
ဘာ​ေတြလုပ္​​ေနမွန္​းလဲ မသိပါဘူး !

"Baek...ျမန္​ျမန္​ခ်ိဳး​ေလကြာ...ပြဲခ်ိန္​က ​ေဝး​ေသး​ေပမယ္​့ Baek ပဲ မနက္​စာ စားဦးမယ္​ဆို..."

"ၿပီး​ေတာ့မွာ ​ေမာင္​ရဲ႕....သဘက္​ထားခဲ့ၿပီး ထြက္​​ေတာ့....အက်ီ ၤျမန္​ျမန္​ဝတ္​..."

​လွမ္​း​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ ညစ္​က်ယ္​က်ယ္​အျပံဳးနဲ႔ ​ bath tube ထဲမွာ ​ေရခ်ိဳး​ေနတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့နားကို ​​ေလွ်ာက္​လာၿပီး....

"​ေမာင္​ ခ်ိဳး​ေပးရမလား...?"

"ျမင္​လား....ျမင္​တယ္​​ေနာ္​...အခ်ိန္​ၾကာ​ေအာင္​မလုပ္​နဲ႔....ထြက္​"

​ေဘးနားက ဆပ္​ျပာဗူး​ေကာက္​ကိုင္​လိုက္​​ေတာ့မွ ႏႈတ္​ခမ္​းမဲ့ၿပီး အျပင္​ထြက္​သြား​ေလရဲ႕....
​ေနပါ​ေစ....မ​ေခ်ာ့ဘူး။

ဒီ​ေန႔ Sunday ျဖစ္​​ေပမယ္​့လို႔ ​ေမာင္​့သူငယ္​ခ်င္​း ၂​ေယာက္​ထဲက တစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​တဲ့ Kim Jongdae ရဲ႕ Wedding ဖိတ္​ထားတာ​ေၾကာင္​့ ၂​ေယာက္​လံုး ပြဲတက္​​ေပးရမယ္​​ေလ....

​ေယာက်ာ္​း​ေလး၂​ေယာက္​ျဖစ္​တာ​ေၾကာင္​့ ႀကီးႀကီးက်ယ္​က်ယ္​မလုပ္​ပဲ ဘုရား​ေက်ာင္​း​ေလးမွာသာ အသိမိတ္​​ေဆြ​ေတြနဲ႔ လုပ္​မွာ။
အင္​း....ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔တုန္​းက​ေတာ့ အဲ့လိုမဟုတ္​ခဲ့ပါဘူး။
Announcer တစ္​ဦးျဖစ္​တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့လက္​ထပ္​ပြဲက ခမ္​းခမ္​းနားနား ႀကီးႀကီးက်ယ္​က်ယ္​မလုပ္​လည္​း ရ​ေပမယ္​့ ႏွစ္​ဖက္​လံုးဘက္​က အသိမိတ္​​ေဆြ​ေတြ​ေရာ sharer ႐ွင္​​ေတြ​ေရာ ဖိတ္​ရတာ​ေၾကာင္​့ မထင္​မွတ္​ထားပဲ အႀကီးအက်ယ္​​ေတြျဖစ္​ကုန္​​ေရာ......

Paradise ♥ Where stories live. Discover now