Paradise ♥ Part-18

11.4K 735 23
                                    

Paradise

Part-18,

"အိမ္​ကို ဧည္​့သည္​တစ္​​ေယာက္​ ​ေရာက္​လိမ္​့မယ္​ Yeobo.."

ႏွစ္​ဖက္​မိသားစု သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကလြဲၿပီး အမ်ိဳးမ႐ွိတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔၂​ေယာက္​လံုးအတြက္​ ဧည္​့သည္​ဆိုတဲ့စကားက နည္​းနည္​း​ေတာ့စိမ္​းတယ္​။

"ဧည္​့သည္​? ဘယ္​က ဧည္​့သည္​လဲ ​ေမာင္​ရဲ႕?"

​ေမးလိုက္​​ေတာ့ ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲ ဝင္​ဖို႔ျပင္​​ေနတဲ့ သူက အခန္​းတံခါးလက္​ကိုင္​ကို လႊတ္​လိုက္​ကာ ကိုယ္​႐ွိရာ ကုတင္​ဘက္​ကို ​ေလွ်ာက္​လာတယ္​။ ခါးမွာ သဘက္​သာ႐ွိ​ေနတဲ့ သူ႔ကို အ​ေအးပတ္​မယ္​လို႔လည္​း မ​ေျပာမိ။ အခုခ်ိန္​ ဧည္​့သည္​​​ဆိုတဲ့လူနဲ႔ သူမ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းတာ ဘယ္​လိုမ်ား ဆက္​စပ္​​ေနလဲပဲ သိခ်င္​တာ....

"​ေမာင္​့...​ေမာင္​့အသိ ညီ​ေလးတစ္​​ေယာက္​ပါ"

"......."

"​​ေမာင္​ အထက္​တန္​း သူ အလယ္​​တန္​း​ေလာက္​မွာ သူတို႔မိသားစုက ​ေမာင္​တို႔ အိမ္​​ေဘးနားကို​ေျပာင္​းလာတာ....သူစိမ္​း​ေတြပဲ႐ွိတဲ့ ပတ္​ဝန္​းက်င္​​ေၾကာင္​့ထင္​တယ္​...အဲ့ဒီက​ေလးက ​ေမာင့္ဆို အရမ္​းခင္​တြယ္​တာ...."

"အခု သူက ဘယ္​မွာလဲ...? ဒီအိမ္​ကို သက္​သက္​လာတာလား?"

"လြန္​ခဲ့တဲ့ ၃ႏွစ္​​ေလာက္​ကဆို​ေတာ့ ​ေမာင္​ baek နဲ႔ မ​ေတြ႔ခင္​က​ေပါ့....သူတို႔ တစ္​မိသားစုလံုး America ကို ​ေျပာင္​းသြားၾကတာ..သူလည္​း အဲ့မွာပဲ ​ေက်ာင္​းတက္​​ေနတာ...."

"အဲ့ဒါနဲ႔....."

"အခု သူတို႔ university က project ​ေလးတစ္​ခု​ေၾကာင္​့ ကိုရီးယားကို ျပန္​လာရမွာတဲ့...ဒီမွာလည္​း သူက အသိမ႐ွိ​ေတာ့​ေလ...အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့ ​ေမာင္​တို႔အိမ္​မွာ...ဟို...၂ ပတ္​​ေလာက္​ပဲလို႔ ​ေျပာတယ္​ Yeobo ရဲ႕.."

"​ဒါကိုပဲ ​ေမာင္​က မျငင္​းပဲနဲ႔ လက္​ခံလိုက္​တယ္​​ေပါ့"

"အာ...မဟုတ္​ဘူး..​ေမာင္​ ျငင္​းတယ္​...ဒါ​ေပမယ္​့ အဲ့ဒီ​ေကာင္​ဆိုး​ေလးက က​ေလးအရမ္​းဆန္​​ေန​ေတာ့ ​Baek နဲ႔ တိုင္​ပင္​ဦးမယ္​လို႔​ေျပာလိုက္​တာ..."

Paradise ♥ Where stories live. Discover now