Paradise ♥ Part-7

14.8K 944 19
                                    

Paradise

Part-7,

ည ၁၂ နာရီ​ေက်ာ္​အထိ ျပန္​မလာ​ေသးတဲ့ သူ႔ကို စိတ္​ဆိုးတာထက္​ စိတ္​ပူ​ေနမိတာ....JongIn ျပန္​လိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​ဆိုလို႔ ​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့....
ဧည္​့ခန္​းထဲမွာ ထိုင္​​ေစာင္​့​ေနတုန္​း ျခံထဲကို ကားဝင္​လာသံၾကားတာ​ေၾကာင္​့ အျပင္​ထြက္​ၿပီး ကား​ေပၚက ဆင္​းလာမယ္​့သူ႔ကို ​ေစာင္​့​ေနလိုက္​တယ္​။....ကားတံခါး၂ခုလံုးပြင္​့လာတာ​ေၾကာင္​့ ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ ​ေမာင္​းသူဘက္​က ဆင္​းလာတာ JongIn...
ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို လွမ္​းၾကၫ္​့ၿပီး မ်က္​လံုးတစ္​ဖက္​မွိတ္​ျပတယ္​​ေလ။...

တစ္​ဖက္​က ဆင္​းလာတဲ့ ကိုယ္​​ေတာ္​​ေခ်ာ​ေလးက သိပ္​​ေတာ့ မမူး​ေပမယ္​့လို႔ ယိုင္​တိုင္​တိုင္​ျဖစ္​​ေနတဲ့ အ​ေနအထား...လက္​​ေမာင္​းကို တြဲ​ေပးလိုက္​​ေတာ့ ပုတ္​ထုတ္​ခံလိုက္ရ​တယ္​။....သူ႔ကို မထိနဲ႔ ဆိုတဲ့သ​ေဘာ​ေပါ့​ေလ....
ဘာမွမ​ေျပာပဲ ယိုင္​တိုင္​တိုင္​နဲ႔ အိမ္​ထဲဝင္​သြားတယ္​ ၾကည္​့ဦး....

"​ေက်းဇူးပါပဲ JongIn aa...."

"ရပါတယ္ကြာ....သူ႔ကိုသာ ​ေသခ်ာနားလည္​​ေအာင္​ ႐ွင္​းျပလိုက္​...​ေဒါသထြက္​​ေနတာ​ေရာ စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​တာ​ေရာ ​ေပါင္​းၿပီး ငိုလို႔ မၿပီး​ေတာ့ဘူး...."

"​ေအးပါ...​ေသခ်ာဂ႐ုစိုက္​ျပန္​ဦး​ေနာ္​..."

"​ေအး..​ေအး..ငါသြားၿပီ...."

အ​ေပၚထပ္​က အခန္​းထဲဝင္​လာ​ေတာ့ အက်ီ ၤခြၽတ္​​ေနတာ​ေျကာင့္​​ေရခ်ိဳးမလို႔ထင္​တယ္​။ coat အက်ီ ၤ​ေလး လွမ္​းယူလိုက္​​ေတာ့ လက္​မွာ ​ေတြ႔လိုက္​ရတာက ​ေသြးစို႔​ေနတဲ့ ဒဏ္​ရာတစ္​ခ်ိဳ႕....

"​ေမာင္​...!! ဒါ ဘာျဖစ္​တာလဲ...?"

ဒဏ္​ရာရထားတဲ့ ညာဘက္​လက္​ကို ဆြဲယူၿပီး​ေမး​ေတာ့ အကိုင္​မခံ။
ဘာ​ေတြမ​်ား ျဖစ္လာတာလဲ ?

"ငါ့ကို မထိနဲ႔..."

​ဘာခံစားခ်က္​မွ မပါတဲ့အတိုင္​း ​ေျပာၿပီး ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲ ဝင္​သြားတဲ့ သူ႔ ​ေက်ာျပင္​​ေလးကို ​ေငးၾကည္​့ရင္​း မ်ည္​ရည္​က်မိတယ္​။...
အခုခ်ိန္က စိတ္ထိခိုက္လြယ္ ခံစားလြယ္တဲ့ အခ်ိန္ပဲမလား။

Paradise ♥ Where stories live. Discover now