6

242 4 0
                                    

Lördag 11 november kl 18:48
(Martinus perspektiv)
Vi har precis kommit fram i Oslo och hälsat på alla fans. Även om jag trodde att det skulle bli jobbigt så var det ändån skönt på något sätt. Det var som att verkligheten bara försvann och jag fick leva min dröm igen.

Just nu sitter vi i en bil för att vi ska hämta upp pappa och sen ska vi vidare till Stockholm.

Kl 19:26
Nu har vi hämtat upp pappa och är påväg tillbaka till flygplatsen.

"Hur har ni haft det nu då, skönt att vara hemma själva eller?"

"Njaa, det behövdes nog"

Jag vände mig snabbt upp mot Marcus som också vände som om och log mot mig. Jag håller faktiskt med Marcus, det var nog det som behövdes. Vi behövde prata lite. Tror också att Marcus förstår lite mer nu också.

Tillbaka på flygplatsen står det fortfarande fans där. Jag känner igen dem för det var samma tjejer vi tog kort med förut. Isak sa att vi inte hade tid att ta bilder nu så vi vände oss om för att vinka lite lätt. Först fick vi lite frågade blickar, vi kom ju hit för ca 30 min sen så det är nog förståligt. Men det blev även små skrik från de mindre tjejerna.

Flygresan mellan Oslo och Stockholm tar ca 1 timme. Men det går att leva med, vi har ju iallafall wi-fi så då är det okej.

Kl 20:39
Planet har precis landat och vi är framme i Stockholm. Jag gillar Stockholm, det är en vacker stad, men sen så är det väll lite också för jag gillar Sverige lite extra också.
Här är det bara runt 5 fans som står och väntar. För några kanske det känns mycket men för oss är det ganska lite. Som vi brukar tar vi bilder med de också och sen går vi ut mot den stora svarta bilen som ska ta oss mot hotellet.

Kl 21:03
Vi lägger in våra saker på hotellrummet och packar upp.

"Kan vi inte ta några bilder"

"Okej"

Jag suckar lätt då jag egentligen ville sova nu. Är ganska utmattad efter den långa resan, men jag är van att inte hinna vila hela tiden.

"Vi beställer mat sen också för vi måste äta"

"Men varför kan vi inte gå ut och äta"

"Du vet hur det är, fansen är överallt i Sverige. Det är lättare om vi tar room service"

Denna gången var det inte jag som suckade utan det var Marcus tur.

Vi går ut från hotell rummet och väljer att ta bilden precis utanför.

Gillas av lisaandlena och 13690 andra marcusandmartinus caption this

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av lisaandlena och 13690 andra
marcusandmartinus caption this...

Visa alla 7293 kommentarer

användare1 omg kill meee
användare2 asså Marcus jag dör för dig

Vi två föralltid | Martinus.gWhere stories live. Discover now