3

258 5 0
                                    

Martinus perspektiv
Fredag 10 november kl 16:03
En tår rinner sakta ner från min kind. Varför kan jag inte bara vara som Marcus?

Jag vet att Marcus har lagt upp en bild på insta så jag går in på kommentarerna för att jag kanske kan bli gladare.

"OMG MARCUS DU ÄR FETT SNYGG" "Marcus gift dig med mig tack" "Hur kan man va så snygg Marcus"

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"OMG MARCUS DU ÄR FETT SNYGG" "Marcus gift dig med mig tack" "Hur kan man va så snygg Marcus". Marcus, Marcus och Marcus. Det står bara om hur snygg Marcus är. Vad är det Marcus har som inte jag? Förutom vänner då,  de ända "vännerna" jag har är några kändisar men det är väll likadant där, är bara med mig för att närma sig Marcus.
Jag läser lite till och min blick fastnar just på en kommentar "det finns ingen finare än Martinus". Va?

Jag små ler lite gran samtidigt som jag läser kommentaren om och om igen.

*knack knack* jag vänder min blick snabbt mot dörren och torkar bort de få tårarna som har runnit längs min kind.
-Martinus i'm live, open!
-Martinus!!!
-Martinus hur är det?
Jag svarar snabbt "Jag kommer"
Kollar mig snabbt i spegeln så det inte syns att jag har gråtit. Jag tar min hoodie som ligger på sängen och tar på mig luvan över kepsen så jag döljer så mycket som möjligt av mitt ansikte.

-Hej, säger jag snabbt till Marcus.
-Tjenaree!
Dom flesta frågar varför jag döljer mitt ansikte men jag låssas som att jag inte ser.
Mina ögon fastnar på en kommentar "det finns ingen finare än dig Martinus" det fick mig att le och det fick mig att tänka på den tjejen som jag såg innan.

Vi två föralltid | Martinus.gDonde viven las historias. Descúbrelo ahora