Amandas perspektiv 12:36
"Marcus vad har vi nu?"
Jag vänder min blick åt höger där Marcus står vid sitt skåp."Ehm idrott"
"Vafan jag har inga kläder"
"Magnus sa att vi inte skulle ha det ändån, så det är chill"
"Okej bra"
Martinus kommer gåendes väldigt försiktigt med ett stort rött märke under ögat.
"Men vad har du gjort?!"
Får jag snabbt ur mig."Inget"
Säger han tyst."Var det William?"
Lägger Marcus till."Inte bara han"
"Simon och Jack?"
Martinus nickade försiktigt.
"Vad gjorde de?"
"Ehm...det hoppade på min inne vid toaletten"
"Jävla idioter"
Säger jag och smäller igen skåpet och går med snabba steg mot toaletten Martinus snackade om."Amanda vänta"
Marcus springer ifatt mig."Vad ska du göra?"
"Ska fråga William vafan han tror han håller på med"
"Då följer jag med, vet inte vad han gör"
Jag nickar lätt åt honom och forsätter mot toaletten.Marcus öppnar den lilla dörren och de står kvar och pratar.
"VAFAN HÅLLER NI PÅ MED?!"
Nästan skriker jag åt de."Hahah snackar du om Martinus? Trodde inte han hade livvakter i skolan också"
"ÄR NI HELT JÄVLA TAPPADE ELLER?"
"Trodde bara du var sexig men du är kaxig också"
"Vafan sa du till mig?"
"Jävligt sexig!"
William uttalade det sista ordet extra tydligt."William, lägg ner vi går istället"
"Du kanske ska lyssna på dina kompisar"
Marcus går nämnare William."Trodde fan att VI var det"
William går förbi och knuffar till Marcus med sin axel."Jag väntar på dig tills du vill ha mig lika mycket som jag vill ha dig"
William klämmer till på min rumpa och min första reaktion var att knäar honom mellan benen.William lägger sig ner på marken och hans andra kompisar suckar.
"Tänk dig för innan du öppnar din jävla käft"
Asså den här boken gick från att vara nästintill normal till massa slagsmål hahahah