Gillas av martinus.g, saga.lindgren och 743 andra
amandalindhe du kanske borde satsa på fotograf istället Martinus hahahhsaga.lindgren asså drööööömmen❤️❤️❤️
martinus.g jaa kanske d❤️
användare1 bara jag som tror att Martinus och Amanda är på g
användare2 wtf varför tog Martinus bild på Amanda"Asså jag klarar inte av att vara seriös"
"Men vafan kan du inte försöka iallafall"
Efter många bilder så tycker Martinus att just denna är finast. Medans jag fortfarande tycker den är så jävla ful.
"Men asså hur fan ser jag ut"
"Ja du är ju skit fin"
"Hahahh asså det var inte så jag menade"
Vi båda börjar skratta och vi går tillsammans in till studion.Mamma och Kjelle har åkt iväg på något möte igen och Marcus spelar FIFA helt själv. Så vi bestämmer oss för att gå in till honom.
Han sitter i ett lite större rum med en stor jävla skärm. Med stor jävla skärm så menar jag verkligen det.
"Hur går det?"
Jag går fram till soffan och sätter mig bredvid Marcus."Marcus! Amanda försöker prata med dig"
Vi båda börjar skratta åt Marcus då han är så jävla koncentrerad."FAN"
"Jag tar det som att det går dåligt"
Jag skrattar till igen och tar upp mobilen och skrollar igenom instagram."Amanda snälla kan inte du vara med och spela"
Marcus puttar till mig lätt på armen och ger mig den andra kontrollen."jag är bäst så du vet"
Jag tar kontrollen och koncentrerar min blick på tv:en."Vilket lag ska du spela med då?"
"Chelsea såklart"
"Wtf de suger"
"Marcus käften, du gillar ju liksom Manchester United hahahah"
Martinus som också ville vara med i vårt lilla samtalsämne.
"Aja må bästa laget vinna"
Marcus skakar min hand och nu är det på liv och död. Egentligen suger jag på fifa, har bara spelat det några få gånger för typ 1 år sen.
"Amanda du får fan inte förlora nu"
"Tack för att du tror på mig Martinus"
Jag kollar på Martinus och vi båda skrattar lätt.17:39
"Hejdåååå"
Martinus går fram till mig och kramar om mig, han kramar om mig hårt. Jag känner mig så trygg i hans famn."Gör inget dumt"
Martinus viskar svagt i mitt öra. Vad menar han med det? Fuck har han sett mina armar? Fan fan fan.
Jag kollar in i hans vackra rådjursögon."Jag lovar"
"Ha det bra nu Amanda"
Marcus ger mig en stor kram."Detsamma, och föresten nästa gång kanske du vinner"
"Du jag är bättre, skulle bara vara snäll"
"Juste och ni får lycka till med allt nu Frida"
Kjelle går fram och säger hejdå till oss också, sen hoppar de in i den stora svarta tonade bilen och åker iväg.19:45
Nu är vi då hemma och jag ligger i min säng och gör egentligen ingenting. Ligger mest i min säng och tänker på mitt liv. Oj det låter ju ganska sad men det är mitt liv också.Nu är de här otroligt roliga dagarna över och mitt "riktiga" liv är tillbaka igen. Skolan, vännerna. Nej inte vännerna, vännen. Och juste...killarna.
Jag känner hur ångesten börjar fyllas i min kropp. Varför kan inte bara folk ta mig som den jag är och ingen annan.
Tårarna börjar rinna ner för mina kinder och vidare ner på mina sängkläder. Det slutar med att jag somnar gråtandes i sängs.