Daniel bedobálta a bőröndöket a csomagtartóba, és beült az autóba. Gyújtást adott rá, majd elindultunk. A bíróság kapuján kiérve mégsem balra fordultunk, az autópálya felé, hanem jobbra, ami a belváros felé vezető út volt. Összeráncoltam a szemöldököm, mert arra számítottam, hogy visszamegyünk a palotába, arra nem, hogy van még valami plusz program beütemezve ez után. Alig kezdődött el, de már így is túl sok minden történt ezen a napon, és nem igazán volt jó szájízem az újabb meglepetésekhez, még akkor sem, ha nyilvánvaló volt, Daniel nem akar nekem ártani.
- Daniel, mit csinálsz? Nem erre kell menni a palotába.
- Ki mondta, hogy haza megyünk? – Nem tudtam elsiklani a tény felett, hogy otthonának nevezte a palotát. Elmosolyodtam, de ettől még fenntartottam az aggályaim az útvonallal kapcsolatban.
- Hova viszel? Csak szólok, hogy az emberrablást a legtöbb országban bünteti a törvény, arról nem beszélve, hogy hivatalos személy ellen követnéd el, ami még súlyosabb szankciókhoz vezethet. – Daniel felnevetett, aztán megrázta a fejét.
- Nem rabollak el, csak kiszakítalak a komfort zónádból, azt pedig nem büntetik. Ideje nyaralni menni, túl sok dolog van a nyakunkban, és szinte biztos vagyok benne, hogy még fokozódni fog. Ha már itt tartunk, apáék tudnak jönni szombaton, és vasárnap is. Chris, Bruno és Ashton is jön.
- Az jó.
Nem tudtam mi mást reagálhatnék, különben is elterelődtek a gondolataim, hogy fejben fel tudjam idézni a srácokat. Abban biztos voltam, hogy Bruno a legidősebb, és Danielnek van egy ikre is, de őt már névről nem tudtam. Úgy silabizáltam ki, hogy a legnagyobb valószínűséggel Chris lehet az. Mintha hallotta volna a gondolataimat, Daniel megválaszolta a fel sem tett kérdésem.
- Igen, Chris az ikrem.
- Honnan...?
- Csak tudtam.
- Ez kicsit sem volt abszurd. – Felnevettem, és visszakanyarodtam az eredeti témánkhoz. - Na, de mond el hova megyünk!
- Mondtam már, elmegyünk nyaralni.
A belvárosban kanyarogtunk, aztán felhajtottunk az egyik, keletnek tartó autópályára. Egyre kíváncsibb lettem hova megyünk, de Danielből nem tudtam kiszedni, és egy idő után meguntam a kérdezősködést.
Végig a hegyek között haladtunk, sejtettem, hogy meddig megyünk, de nem esküdtem volna meg rá. Csak élveztem, hogy elszakadunk mindentől. Ahogy a kilométerek nőttek, úgy csökkentek a problémáim súlyai, végül szinte már meg is feledkeztem róluk. Szó szerint hátra hagytuk a problémákat.
- Min gondolkozol? – kérdezte Daniel, mivel már egy ideje csendben voltam, és ez nyilvánvalóan szokatlan volt számára.
- Pisilnem kell - nevettem fel.
- Megálljunk?
- Légyszi - Daniel lekanyarodott jobbra a következő megállónál. Besétáltam a benzinkútra, nyomomban Daniellel, de én egyenesen a mosdó felé vettem az irányt, ő viszont lemaradt.
Amikor kijöttem, a kasszánál Daniel állt, és éppen fizetett. Odamentem hozzá, és hátulról átöleltem. Maga mellé húzott, egy puszit nyomott az arcomra. Kézen fogva kisétáltunk a kocsihoz, majd beleültünk, Daniel elindította az autót, visszakanyarodott az autópályára.
- Legalább azt megmondod meddig maradunk?
- Igen, ma van csütörtök, három napot maradunk, ergo szombat reggel indulunk, hogy ötre hazaérjünk.
- Most már csak az a kérdés, hogy honnan.
- Már mondtam, meglepi.
- Maradjon is az. – Határozottan bólintottam, mivel tetszett ez a kis titkos része a dolognak. Persze ahogy a környezetem ismertem, szinte biztos voltam benne, hogy csak számomra meglepetés, otthon mindenki, vagy majdnem mindenki tudja.
ESTÁS LEYENDO
Love in the Palace
RomanceDorothea Celest Agrethe hercegnő egész életében uralkodásra készült. Tizennyolc éves korára sorsa el van döntve, hozzá kell mennie Daniel Abraham van Handerson herceghez. Viszont úgy tűnik, a két fiatal egyáltalán nem táplál egymás iránt gyengéd érz...