Felmentem a fő hálóba, hogy átöltözzek, ahogy Daniel kérte, felvettem a mackónacit, és a topánkát. Lesétáltam a nappaliba, de a herceg nem volt ott. Benéztem a konyhába, de ott sem volt. Elhúztam a szám, mert csak ezt a három helyiségét ismertem a hatalmas háznak, meg persze a garázst, éppen emiatt pedig fogalmam sem volt, hogy merre induljak el.
- Mehetünk? - nézett rám kérdőn Daniel. A nappaliból nyíló földszinti folyosó oszlopának támaszkodott, enyhén mosolyogva. Ő most nem öltözött át, viszont magára vett egy cipőt.
- Azt hiszem. – Bólintottam, nem tudtam mit szeretne, de kíváncsian vártam.
- Biztos?
- Igen – határozottan bólintottam. Egyre izgatottabb lettem, amikor Daniel megragadta a kezem és a teraszajtó felé kezdett húzni. A hűvös nyár szél enyhén meglengette a hajam, és Daniel közelebb húzott magához.
- Gyönyörű vagy – suttogta.
Egy ütemet kihagyott a szívem, a lehető legközelebb húzott, majd megcsókolt. Viszonoztam a csókját, és teljesen belevesztem. A gyomromban jóleső bizsergés lett úrrá, nem éreztem körülöttem a környezetet. Csak Daniel volt ott, rajta kívül pedig csak én. Belemosolyogtam a csókba, Daniel is, majd még szorosabban szorított magához. Ezernyi pillangó ébredt a gyomromban, és folyton borzongtam. Nem azért, mert odakint hideg volt, vagyis nem csak azért, sokkal inkább, mert a hűvös szél körbejárt minket, míg Daniel minden tapintása, minden érintése úgy hatott rám, mintha egy-egy szénaboglyát gyújtott volna meg rajtam. Egyszerre fáztam, és volt hihetetlenül melegem, a testem pedig ezt már nem tudta magában feldolgozni.
A kert hátsó felében nem volt semmi, hosszan terült el egy pálmasor. Daniel afelé kezdett el vezetni.
- Csak szólok, nem úgy öltöztem, hogy Dóra a felfedezőt játszhassam. – Azért szóltam be, hogy oldjam a bennem keletkezett zavartságot, amit a csók okozott. Mármint, ez nem az a fajta civódás volt, hogy akarom-e Danielt vagy sem, mert egyértelműen akartam, hanem az a fajta, zavar, ami elönti az ember agyát, és egy teljes képszakadást okoz, de nem tanácstalanságot, egyszerűen csak elhomályosítja az érzékeket.
- Nem is kell - felemelt a karjaiba, és egy kicsi ösvény felé indult. Ahogy mennyasszonyosan a karjaiban cipelt, a nyakába kapaszkodtam, és megpusziltam a nyakát.
- Azt sem szeretném, ha megerőszakolnál.
- Ez komoly? – Daniel felnevetett, mire bólintottam.
- Az. Tudod, ha már annyira szeretnél velem szeretkezni, meg is kérhetsz rá.
Daniel felnevetett, és gyors csókot nyomott a számra. Átértünk a kis ösvényen, és a legeslegszebb látványt pillantottam meg, a hosszan elnyúló éjszakai tengert. Feketén fodrozódott, a környezete visszaverte a hangját. Daniel letett, mire kibújtam a topánkából. A homok a talpamat simogatta, Danny meg a hátamat. Céltalanul járkáltuk végig a partot. Daniel egyszer csak megállított, befordított maga elé, majd kérdőn rám pillantott, én bólintottam, kibújtam a nadrágomból és a pólómat is a cipőmre raktam. A hideggel való érintkezés egy pillanatra megborzongatott. Idő közben Daniel is fürdőcuccra vetkőzött. Szavak nélkül értettük egymást.
A komoly, csendes pillanatok egy minutum alatt elúsztak az éjszakában. Felkuncogtam, aztán megragadtam a kezét, és nevetve húztam magammal. Addig futottam, ameddig a sós víz teljesen ellepett. A hajam abban a pillanatban szétúszott mindenfelé, nem nyitottam ki a szemem, de éreztem, hogy ez történt. Danny a derekamnál fogva húzott fel a víz alól, miközben ő maga csak lábujjhegyre emelkedve érte el a talajt.
YOU ARE READING
Love in the Palace
RomanceDorothea Celest Agrethe hercegnő egész életében uralkodásra készült. Tizennyolc éves korára sorsa el van döntve, hozzá kell mennie Daniel Abraham van Handerson herceghez. Viszont úgy tűnik, a két fiatal egyáltalán nem táplál egymás iránt gyengéd érz...