Óvatosan hanyatt döntött, és közben megsimogatta a hátam. Rámosolyogtam, és megcsókoltam, a nyomasztó érzés teljesen elpárolgott belőlem. Már csak Danielre koncentráltam, és az építő energiára, ami körülvett minket. A herceg jelenléte egyértelműen jó hatással volt rám, akárcsak a közelsége. Rá összpontosult az összes figyelmem, ahogy egyre közelebb kerültünk egymáshoz fizikálisan és lelkileg is.
- Szeretlek - suttogtam, az idő közben teljesen besötétedett szoba csendjébe.
- Én is. Mindennél jobban - lehelte az ajkaimra.
Magunkra húztam a takarót, mert fázni kezdtem egyszál törülközőben.
- Fázol? - kérdezte.
- Kicsit, de tűrhető.
- Engedd, hogy felmelegítselek.
- Na jó, ez volt életem eddigi legnyálasabb felkérése. – Hangosan felnevettem, mire Daniel vigyorogva a fülem mögé tűrt egy kósza tincset.
- Na, ne fikázz, pont kapóra jött.
- Kapóra mi? – Nem tudtam megállni, hogy ne vigyorogjak úgy, mint a vadalma.
- Ühüm.
Daniel visszatért az ajkaimhoz, amit egy cseppet sem bántam, addig is csendben volt. A derekamat simogatta, egyre hevesebben. Végleg kibújtattam az ingből az izmos felsőtestét és a karját. Szája a kulcscsontomon kezdett vándorolni, egyre feljebb és feljebb jutott, míg végül elérte a fülem mögötti területet. Felnyögtem. Ajka mosolyra húzódott, majd visszaemelte őket az enyémre. Szenvedélyesen húztam magamhoz, és a hajába túrtam. Finoman megcsikizett, amitől belenevettem a csókba.
- Ez most kihívás? – kérdeztem.
- Veheted annak. – Daniel alattomos módon vállat vont, mint aki teljesen biztos a sikerében. - Csak tudod mi a szívás? Én tudom a gyenge pontod, de te nem tudod az enyém.
- Majd meglátjuk - lelöktem magamról, és a lábához nyúltam. Valahogy volt egy olyan érzésem, hogy azzal célt érhetek. Ahogy végig húztam egy ujjam a talpán, rögtön megrezzent. Őrült erővel kezdtem cirógatni, de nem sokáig hagyta magát, felkapott, aztán elhúzott, és visszatámadott. Ijedtemben felsikoltottam, mire ő meg a káromon nevetve folytatta.
- Ne! Hagyd abba! - visítoztam.
- Akkor döntsd el, mit akarsz.
- Hagyjál. Daniel, esküszöm rád fekszek!
- De félek! Kábé az én testsúlyom negyede vagy.
- Azért bármennyire jól esik a bók, annyira nem vagyok vékony.
- Dehogynem.
- Pedig nem – ráztam meg a fejem. Nem voltam benne biztos, de Daniel nem tűnt valami nehéz embernek, függetlenül attól, hogy azért eléggé izmos volt.
- Na, mennyi az annyi?
- Hagyjál már! Nem fogom megmondani.
- Miért nem? Nem nevetlek ki, ne aggódj.
- De nem érdekel, hogy kinevetsz, vagy sem, egyszerűen csak nem mondom meg, és kész.
- Jó, én nyolcvan kiló vagyok.
- Akkor nem még fele annyi sem, mint te.
- Rendben, de azért olyan vagy, mint egy tollpihe.
Daniel újra a pont felé kezdett közelíteni, de fogtam magam, és ezúttal tényleg ráültem.
- Szóltam. – Néztem le rá szigorúan. Nem nagyon hatotta meg a helyzet, mert úgy nézett rám, mint aki egyáltalán nem vesz komolyan. Sőt, valójában egyáltalán nem is vett komolyan, ezt pedig pontosan ki tudtam olvasni az alattomos vigyorából.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love in the Palace
RomantizmDorothea Celest Agrethe hercegnő egész életében uralkodásra készült. Tizennyolc éves korára sorsa el van döntve, hozzá kell mennie Daniel Abraham van Handerson herceghez. Viszont úgy tűnik, a két fiatal egyáltalán nem táplál egymás iránt gyengéd érz...