Part4

388 31 1
                                    

- Ja persze, oké - és ekkor teli szájjal rám vigyorgott, kihagyott a szívem egy dobbanást, a nap és a csillagok tárultak a szemem elé, az összes csodás égi jelenség egyben folyt össze abban a mosolyban. Ezer és ezer hullócsillag, vakítóan ragyogó holdvilág és a legtüzesebben égő naplemente volt bezárva a mosolyába, könny szökött a szemembe a látványtól.
- Ha-haver, miért szobroztál le ott? -kérdezte ismét gyanakvó arcát felöltve, mintha csak attól tartana, hogy bármelyik pillanatban megszivatom vagy megszégyenítem. - Semmi csak elgondolkoztam valamin - füllentettem, azért azt mégsem mondhatom neki, hogy a mosolyától a lélegzetem is elakadt... közben megérkeztünk a házunkhoz ígyhát elköszöntem tőle, de még nem tudtam bemenni, csak néztem a távolodó alakját amíg el nem tünt a sarkon, van valami ebben a srácban, valami különleges. Még akkor is rajta járt az eszem amikor bementem a konyhába ahol anya hangja térített magmhoz - Milyen volt az első napod? Jézusom mi történt az arcoddal Josh? Bántott valaki? Bajba kerültél? - kezdte a szóáradatot. - Nem bántott senki, véletlenül arcon találtak kosárlabdával -füllentettem - Egyébként szereztem egy barát féleséget. - Féleséget? -kérdezte értetlenül. - Hát igen, csak most ismertem meg tudod, első nap -nevettem el magam. - Na és hogy hívják?
- Tyler, jófej srác, egy kicsit szerencsétlen, mindenki szekálja - és ez zavar, és az is zavar, hogy egyáltalán  zavar, mert nem is ismerem, és soha senki sem érdekelt különösképpen, de ő olyan védtelen...
- Hát akkor állj ki mellette - sugallta anya.
De nem, ő egy senki nekem, ha neki így jó akkor tessék, ezek a gondolatok kavarogtak bennem miközben trappoltam felfelé a lépcsőn.
A szobámba érve ledőltem az ágyra, arcomat a párnába temettem, és Tylerre gondoltam. Ki kell tisztítanom a fejem, beültem a dobok mögé és a ritmusokra bíztam a lelkem, ami szárnyalt, az ütemek együtt dobogtak a szívemmel, ilyenkor éreztem azt, hogy szabad vagyok. Lezuhanyoztam és bemásztam az ágyba, szinte azonnal elaludtam. Álmomban barna szemekben gyönyörködtem, és bármit megtettem egy mosolyért.

Just Friends!?Where stories live. Discover now