Nagyon jó hangulatban telt ez a hét, de már hiányzik Tyler. Elővettem az ajándékom a meglazult padlódeszka alól. Letéptem róla a csomagolát, egy CD tok volt benne "Válogatás zenék Joshnak, a legjobb dalokat gyűjtöttem össze, élvezd!" a szöveg mellé egy képet is mellékelt amin mikulás sapkában vigyorog vissza rám. Kinyitottam a tokot a belsejében volt egy ismertető is, hogy milyen számokat rakott rá, volt mindenféle.
Queen:
- Somebody to love
- Fat bottomed girls
- Killer Queen
MCR:
- I'm not okey
- I don't love you
- Helena
Green Day:
- Jesus of suburbia
- She's a rebel
- Home coming
+ Bónusz:
- Meglepetés!
Jó kis lista, persze a legtöbbet már ismerem, ezért egyből a bónusz számra ugrottam. Tyler hangja ismertette velem, hogy a következő szám címe "screen". Valami elképesztő dallama volt, zongora intró és akkor Tyler kezdett el énekelni, ha akartam volna sem tudtam másra figyelni. A lábam autómatikusan dobbantott hozzá és követte az ütemet, aztán jött benne egy csavar, Tyler rappelni kezdett. Jó volt, nagyon jó volt, az egész valami hihetetlenül magával ragadó, minden sor, minden dallam passzolt, fülbemászó. Vége lett és furcsa mód mérhetetlen ürességet hagyott bennem. Még egyszer meghallgattam, aztán újra és megint.
Beszélnem kell vele lerohantam a telefonért aztán vissza a szobámba, már tárcsázni akartam a számot, de megcsörrent a telefon.
- Hallo.
- Szia Josh - szólalt meg Ty fátyolos hangon.
- Szia - kis szipogás a túlvégről - na hogy tetszik? Mondj már valamit! - noszogattam mert barátom némán hallgatott.
- Nagyon, nagyon tetszik, imádom. Nem is tudom, hogy tudnám megköszönni, egyszerűen tökéletes, de nemtudom, hogy elfogadhatom-e.
- Már miért ne fogadhatnád? - értetlenkedtem.
- Mert ez egy csodálatos, de túl drága ajándék és most bánt a gondolat, hogy én csak azt adtam neked.
- Először azzal te ne törődj és igen is megtartod, másodszor ennél jobb ajándékot még soha nem kaptam, nagyon tehetséges vagy, ez a dalszöveg valami elképesztő.
- Köszönöm, te ihlettél meg - mondta szégyenlősen - és te vagy az első aki hallhatta az egyik saját szerzeményem.
- Még egyet sem mutattál meg senkinek?
- Nem, miért kellett volna? - nevetett.
- Hát igen kellett volna, mert nagyon jó vagy!
- Akkor majd neked megmutatom őket.
- Ajánlom is.
Egy pillanatra csendben maradtunk, hallgattuk egymás szuszogását.
- Tudod, elképesztően hiányzol - törtem meg a csendet.
- Te is nekem - mondta szégyenlős hangon és szinte láttam magam előtt ahogy elpirul.
- Alig várom, hogy visszagyere és szorosan magamhoz öleljelek, talán el sem foglak engedni....
What the FUCK??? most komolyan flörtölök a legjobb barátommal??? Mi a baj velem?
- Talán... talán nem is akarom, hogy elengedj - válaszolta remegő hangon és most rajtam volt a sor, hogy elpiruljak, mi a fene történik?
Mielőtt válaszolhattam volna egy másik hang jött a túloldalról.
- Kivel beszélsz Tyler? Csak nem a pasiddal akiről be nem áll a szád? - mondta a lány gyúnyosan.
- F- fogd be Jane, ő csak a b- barátom - hallottam ahogy Ty valászol neki dadogva.
Valamiért a válasza nem tetszett, és a szomorúság darabokra marcangolta a szívem.
- B- bocsi, Jane szeret szemétkedni velem, remélem nem érzed magad kellemetlenül, és nem beszélek rólad állandóan, meg aztán te? A p- pasim? Ugyan, nevetséges, mert ugye csak barátok vagyunk és én csak úgy tekintek rád, semmi más nem vagy, remélem nem gondolod másként miatta, mert én a... a lányokat sz- szeretem - hadarta idegesen.
- Öhm... semmi gáz... uhhh mennem kell - le kell tennem, mert a szavai késként döfték át a szívemet.
- Máris? Azt hittem még dumálunk...
- Igen, mert sok a dolgom - hazudtam, miközben könnyek gördültek le az arcomon.
- Akkor majd még beszélünk.
- Ja, persze, szia - meg sem vártam a választ úgy tettem le.
Bemásztam a takaró alá és csak sírtam és sírtam. De miért sírok? A válasza teljesen normális volt, csak barátok vagyunk, semmi több
"Lehet több akarsz lenni, mint csak barátja" szólalt meg egy hang a fejemben. "Dehogy akarok több lenni annál, miért akarnék?" valaszoltam a hangnak. "Ugyan már Joshy, mindketten tudjuk, hogy ez hazugság..."
Összetört szívvel sírtam álomba magam azon az éjszakán.{Ahhhww szegény Joshie... :( }
YOU ARE READING
Just Friends!?
FanfictionMindenki szeretne valami többet vagy jobbat az életébe, valami pluszt. Én megtaláltam, őt! Igen őt, Tylert. A legjobb barátom lett, vagy lehet annál is több?