Nem is tudom mikor éreztem magam ilyen jól utoljára. Amint haza értem szinte kifosztottam a hűtőt, amivel nem kis meglepetést okoztam anyának.
- Honnan ez a nagy étvágy? - csodálkozott.
- Nebtudob - próbáltam válaszolni miközben két pofára tömtem magam.
- Csak így tovább - koncogott és leült mellém. - Jól érezted magad Joshal?
- Aha, szuper volt - nyeltem le az utolsó falatot is. Feltakarítottam magam után és felsiettem a szobámba, nem akarok bunkónak tünni, de nem bírok egy légtérben lenni a szüleimmel, szeretem őket mindennél jobban, de úgy érzem nem értenek meg igazán. Elővettem a naplóm és tökéletesítettem a rajzom Joshról. Egyszerűen képtelen voltam nem lerajzolni miközben aludt, maga volt a megtestesült nyugalom, és az is közrejátszott, hogy olyan érdekes arca van. Nemtudom mitől, de az álmosság vasmarokkal szorított magához, igyhát úgy ahogy voltam cipőstülmindenestül bealudtam. 5 óra előtt keltem fel, megmostam az arcom, és eszembe jutott, hogy egy halom házi vár rám. Csináltam pár szendvicset és nekiláttam, mire végeztem vele már jött fel a nap ígyhát kiültem az udvarra és végignéztem, csodálatos volt, szívetmelengetően szép.
"Now, the night is coming to an end,
The sun will rise, and we will try again.". A szöveghez egy dallam is társult a fejemben, azonnal le kell jegyeznem mielött tovaszáll a gondolat. Rohantam a szobámba közben hangosan dúdoltam, de éreztem, hogy mire felérek reménytelenül elfelejtem. Gyanúm beigazolódott, mintha sose jutott volna eszembe úgy tünt el, de legalább az a két sor megmaradt. Nem hagyott nyugodni az a dallam, leültem a zongorához és próbáltam felidézni, annyira belefeledkeztem, hogy észre sem vettem mennyi az idő. Máris lekéstem az első óra felét, magamra kapkodtam az első ruhát amit megláttam és elkezdtem rohanni a suliba. Siettem a terem felé mikor valaki elkapta a karom és visszarántott.
- Hol voltál? - nézett rám Josh kérdőn.
- Én csak... megfeledkeztem... az időről - kapkodtam levegő után.
- Én meg már azt hittem valami gáz van. Jól esik, hogy aggódik értem, de csak egy óráról késtem, nem napokra tüntem el...
- Ez a tiéd - nyújtott át egy borítékot.
- A tegnapi képek? - nevettem el magam - röhejesek vagyunk.
- Anya hivatta elő őket és én megmondtam, hogy tiszta cikisen fogunk kinézni.
- Köszi - öleltem magamhoz egy pillanatra, és már mentünk is órára.
Túl hosszúnak tünt ez a nap, úgy éreztem sose lesz vége. Amint kiléptünk a kapun vettem egy mély levegőt és kinyújtóztattam a tagjaim.
- Vennem kell új dobverőt, nem jösz velem? - fordult hozzám Josh.
- De, persze - lelkesedtem fel.
Keresztül kasul bejártuk a várost hangszerboltot keresve, tudtam, hogy van csak azt nem, hogy hol. Végül Josh nem bírta tovább és útbaigazítást kért, amit meg is kapott.
- Ne nézz rám így, ha rajtad múlik még holnap is itt keringenénk.
- Megtaláltam volna - húztam el a szám.
- Persze egy hét múlva - csípkelődött miközben beléptünk a boltba. Hatalmas hely volt és az összes létező hangszer megtalálható volt bent.
Josh máris a dobok felé vette az irányt, engem a zongorákhoz húzott a szívem. Gyönyörűek voltak, de egyik sem ért fel az én ütött kopott hangszeremhez. Tovább sétáltam, megszemléltem a hegedűket, csellókat, gitárokat, de végül egy ukulelén akadt meg a szemem. Kézbe vettem, tökéletesen passzolt a kezembe, elkezdtem pengetni, az ujjaim szinte maguktól mozogtak, elragadta a lelkem a hangja. Beleszerettem a kis hangszerbe, de sajnos ha egy fél évig gyűjtögetném a zsebpénzem akkor sem tudnám megvenni.
- Mit találtál? - Zavart meg Josh.
- Egy ukulelét - tettem vissza szomorúan a helyére - megvannak az ütők?
- Aha, gyere - húzott el onnan.
Miután kifizette elmentünk pizzázni és elkapott minket az eső, rohantunk haza mint az őrültek egy autós telibefröcskölt minket. Végül csurom vizesen és dideregve köszöntem el tőle.
- Siess haza, mert ha megfázol nélküled nem fogom kibírni a sulit - szólt utánam. Ennek eleget téve el is kezdtem futni és meg sem álltam az ajtónkig.
YOU ARE READING
Just Friends!?
FanfictionMindenki szeretne valami többet vagy jobbat az életébe, valami pluszt. Én megtaláltam, őt! Igen őt, Tylert. A legjobb barátom lett, vagy lehet annál is több?