❝ Youre so precious to me, princess. ❞
×
Seokjin memandangku atas bawah dan begitu juga eomma. Masuk - masuk je kena tahan. Apakau ingat ini tol?
"Aku nak tanya ini, kau mencuri duit siapa ini? Mana kau dapat barang - barang ini semua? Siapa bagi? Bukan ke jenama ini mahal? Kau buat kerja haram eh?" Seokjin mencekak pinggang memnadangku tajam, mengalahkan eomma bertanyakanku bermacam - macam.
Eh, bana dia aku buat kerja haram. Dia ingat aku ini macam dia ke?
"Adalah, orang tak buat kerja haram okay. Ini kerja halal."
Kerja halal ke kalau ada fake boyfriend? HAHA-
"Boyfriend?" soal eomma tersenyum. Aku tersengih sebelum mengangguk. Eomma boleh baca fikiranku huhu.
"Kayanya pakwe kau." kata Seokjin tak puas hati. Eh, suka hatilah pakwe aku.
"Mestilah, oppa itu pula? Bila nak confess kat Yena eonnie? Oh ya lupa pula, belum bersedia HAHAHA- akh, sakitlah! Eomma, tengok Seokjin!" aku memegang kepalaku yang diketuk Seokjin. Seokjin menggulingkan matanya menyampah dengan perangai mengadaku.
"Dah dah, pergi main jauh - jauh. Eomma nak layan Ji Changwook eomma ini." eomma fokus menonton drama bersiri K2 kegemarannya.
Aku menjelirkan lidah pada Seokjin sebelum berlari masuk ke dalam bilik. Nasib baik sempat masuk bilik walaupun huru hara dengan beg yang banyak ini.
Kalau tak, mahu jadi show WWE aku dengan Seokjin ini.
Aku meletakkan beg - beg kertas tersebut di tepi tepiku bersama beg tangan coklatku sebelum menghempaskan diri dengan bahagianya di atas katil.
"Aku taknak duit, tahu?"
Aku teringat kata - katanya. Kalau dia taknak duit, dia nak apa? Penampar?
HAHA.
Ping! Ping! Ping!
Aku menguap. Telefonku dari poket seluar dikeluarkan.
Ping! Ping! Ping! Ping!
"Tenuk mana spam mesej ini? Ada juga yang kena block ini kang." aku membebel sambil membuka aplikasi Whatsapp.
-
Jeksyen ✨:
Woi |
Asal lama tak datang? |
SUHEEEEE |
YAHH |
Kau dah tak kawan aku ke weh?|
inserted a picture |Kim Suhee (;Д;) |
-
Aku tersengih. Jackson ini aku campak juga dalam gaung.
Jackson, siapa tak kenal budak cina yang peramah tahap gunung Everest ini? Dia dan aku, dah lama kenal. Maklumlah kami berjiran sejak sebelum dilahirkan. Dululah, tapi tahun lepas dia pindah duduk di dorm.
-
Jeksyen ✨ :
Jangan bluetick sakei |
Report kat eomma!|Me :
Wut- |
Aku tampar juga kau ini. |
Nak apa sia? |Jeksyen ✨ :
Sampai hati 😭 |
Asal kau lama tak datang? |
Aku syak kau dah meninggal tahu?|Me :
Buduh mung -..- |
Aku ada problem sikit. |
Apa kes kat sekolah? Dah runtuh belum?|Jeksyen ✨:
Gila ke?|
Kelmarin aku, kau dan ada lagi tiga ketul makhluk kena panggil. Sir Edward panggil.|
Dia suruh kita uruskan pelajar pertukaran dari Australia.|
Yknow, since englisheu kita terer kalah Power Rangers. 🌝|Me :
Haaa?|
AAAA AKU TAKNAK JSJSJSJS- |
AKU MALASLAHH- (╯°□°)╯︵ ┻━┻|Jeksyen ✨:
Kau takde pilihan pun. |
Itulah, siapa suruh tak datang lama - lama. Padan mukaaaaa 💓|Me :
Njir lu jek |Jeksyen ✨:
Aw, sayang kau juga. |-
Aku tergelak. Ada je dia ini. Haih, esok aku memang dah niat nak ke sekolah pun tapi baju tak gosok lagi.
Ping!
Satu mesej lain masuk.
Eh?
Mark-
YOU ARE READING
❛ Couple ❜ + i.jaebum
Fanfiction❨ completed ❩ Kim Suhee × Im Jaebum ❝Kau jadi fake boyfriend aku, aku jadi fake girlfriend kau. Settle masalah kita.❞ 『231118 - 201218』 Storyline; Cover; ©dreamochi-