❝ The moment I saw you, I know that youre the one and only. ❞
×
"Suhee?" Aku memandang Hyerim. Inilah wajah yang pernah aku percaya seluruh jiwa dan ragaku.
Bodohnya aku.
Mark tiada bersamanya. Mungkin ke tandas? Eh, peduli apa aku? Ha, semaklah dia.
"Well well, tengoklah siapa?" Hyerim memandangku atas bawah, judging me.
"Kau tak pernah berubah." dia tersenyum sinis. Dia nak kutuk cara pakaian akulah itu. Duh, aku pakai baju bukannya untuk dia hadap. Aku pakai untuk aku.
Plus, aku bukan macam dia. Terdedah sana sini, macam tak cukup kain. Aku tak semiskin itu okay.
"Got any problem, miss?" Jaebum menarikku ke belakangnya apabil melihat aku senyap sedari tadi.
"Ohh, hi sexy boy." Hyerim menggigit bibirnya memandang Jaebum membuatkan aku berkerut. Ew bitc-
Aku tahu Hyerim memang agak liar tapi aku tak pernah nampak dia macam ini. Mungkin aku tak kenal isi hati dia. Sebab itulah dia boleh khianat aku.
"Daripada you lepak dengan budak selekeh ini, baik you ikut I. You know, I can give you some 'treats'." Hyerim mengenyitkan matanya kepada Jaebum sambil tersenyum menggoda. Kolar kot baju Jaebum dipegangnya.
Seriously, this is not the Hyerim i know. Oh ya, knew.
Nanti dulu, bukan dia ada Mark ke? Berani dia menggoda lelaki lain? Wow, aku tak sangka.
Jaebum mengeluh kasar, rimas bunyinya. Tangan Hyerim ditepis kasar sebelum Jaebum merenungnya tajam.
"Aku tak semurah kau." kata Jaebum tanpa reaksi. Riak mukanya- menakutkan. Hyerim terkebelakang kerana terkejut.
"Dan perempuan selekeh ini? She's mine." Jaebum menarikku pergi dari situ meninggalkan Hyerim yang menghentak kaki geram.
She's mine.
Aku tahu aku tak patut senyum bila dengar tapi nak buat macam mana dah tersenyum.
"Masuk." aku memandangnya pelik apabila dia menyuruhku memasuki sebuah kereta berjenama. Kereta dia ke?
"Nak pergi mana?" soalku. Yalah, daging pesanan eomma belum beli lagi.
"Ikut jelah, jangan bising! Masuk cepat!" marahnya. Aku terdiam. Dia masih marah masalahnya, apa hal nak marah aku pula?
Haih, apalah dia ini.
YOU ARE READING
❛ Couple ❜ + i.jaebum
Fiksi Penggemar❨ completed ❩ Kim Suhee × Im Jaebum ❝Kau jadi fake boyfriend aku, aku jadi fake girlfriend kau. Settle masalah kita.❞ 『231118 - 201218』 Storyline; Cover; ©dreamochi-