BÖLÜM- 20

1.7K 53 13
                                    

Keyifli okumalar...

(Düzenlendi.)

(19.bölümden hatırlatma.)

Sonunda alışveriş yapabilecekleri uygun fiyatlı mağaza bulunca alışverişi buradan yapmaya karar vermişlerdi. Aleyna akşamdan hazırladığı listesi ile alacaklarını abisinin elindeki sepete koyuyordu. Tabii Miray da onların peşi sıra dolanıyordu.

Bir süre sonra gözleri okuma kitaplarına kayınca o tarafa yönelmişti. Eline aldığı kitaplara o kadar dalmıştı ki adının seslenilmesiyle irkildi. Kendisine seslenen kişiye baktığında ise şaşkınlıktan bir tepki verememişti.

"Miray?"

20.Bölüm

Miray sesini duyduğu yöne baktığında Murat'ı görmeyi beklemiyordu. Fazlasıyla şaşırmıştı. Hiç nerede oturdukları hakkında konuşmamışlardı. Sadece öyle bir ay vakit geçirmişlerdi ama birbirleri hakkında bir bilgileri yoktu. O yüzden şaşırmıştı.

"Murat?"

"Seni burada görmek ne kadar güzel Miray. Nasılsın?" dedi gülümseyerek.

"Teşekkür ederim, iyiyim Murat. Sen nasılsın? Aynen, seni burada görmek çok güzel."

"Bende iyiyim."

Onlar kendi aralarında konuşurken Aleyna ile kitaplara bakan Alican, Miray'ın yanındaki Murat'ı görünce kitabı bırakıp onları gözlemeye başladı. Daha önce hiç görmemişti bu adamı. Miray nereden tanıyordu ki bu adamı? Üstelik gülümseyerek konuşuyordu onunla. İçindeki kabaran kıskançlık duygusunu bastıramayarak hemen hızlı adımlarla Miray'ın yanına vardı.

Alican'ın yanına geldiğini fark eden Miray hemen Murat ile onu tanıştırdı. Ardından da Alican'ın peşinden gelen Aleyna'yı tanıştırdı.

"Alican, o sırada elini onun eline kenetleyerek gösterdi, benim sevgilim. Aleyna, Alican'ın kız kardeşi aynı zamanda benim de öyle." diyerek sözü Alican'a bıraktı.

Alican, hafif bir tebessüm ile elini uzattı. "Memnun oldum." dedi. Samimiyet içermiyordu. Bunu fark eden Murat gülümseyerek "Bende." dedi.

"Ee bir kahve içer miyiz Miraycığım?" diye sordu tebessüm ederek. Sonra da Alican'a baktı. O gözlerdeki kıskançlığı görebiliyordu.

"Çok isterdim Murat ama bizim okul alışverişimiz bitmedi. Belki başka bir zamana sözüm olsun."

"Peki o zaman. Siz devam edin. Tekrar görüşmek dileğiyle kendine iyi bak." diyerek sarıldı Miray'a.

"Sende kendine iyi bak Murat." dedikten sonra Murat, Alican'a sarıldı ve kulağına fısıldadı.

"Kıskanmanı gerektirecek bir durum yok Alican. İnan bana Miray benim kız kardeşim gibi. Hem, benim sevdiğim var." dedikten sonra gülümseyerek ayrıldı. Aleyna'ya da sarıldıktan sonra oradan uzaklaştı.

Miray merakla hemen Alican'a baktı. "Ne dedi kulağına? Yüzünün şekli değişip yerine rahatlama geldi."

"Yok bir şey. Aramızda. Nasıl tanıştığınızı anlatmayacak mısın?" dedikten sonra Miray Alican'ın koluna girdi. Hem defterlere bakarken hem de nasıl tanıştıklarını anlattı.

Yetim Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin