Keyifli okumalar...💫
(Düzenlendi.)
(20.bölümden hatırlatma.)
Yol boyunca da güzel bir muhabbet etmişlerdi. Evin önüne geldiklerinde vedalaştılar.
"Teşekkür ederim Murat. Bir gün mutlaka yemeğe de beklerim."
"Oo tabii ki gelirim müsait bir zamanda. Rica ederim ne demek. Hatta bir yere gideceğin, yetişeceğin zaman bana bir alo demen yeterli."
"Çok sağ ol Murat. Kendine iyi bak ve eve gidene kadar dikkatli ol. Görüşürüz."
"O iş bende sen merak etme. Görüşürüz."
21.Bölüm
Aradan aylar geçmiş üniversite sınavına sadece bir ay kalmıştı. Bu süreçte Miray, gecesini gündüzüne katmış, çok çalışmıştı. Hedefi büyüktü. Birçok şeyden fedakarlık etmişti. Sevdiğinden bile. Alican, üniversitesine alışmıştı. Onun da ara ara yoğun geçiyordu. Projeleri, sunumları... Bu süreçte Alican ve Miray her gün görüşemiyorlardı ama her haftasonu ya Miray ona gidiyordu ya da Alican ona geliyordu. Bir şekilde haftasonunu birlikte geçiriyorlardı.
Son zamanlarda Alican'da değişiklikler fark ediyordu Miray. Sürekli telefon elinde, birisiyle mesajlaşıyordu. İlk başlarda takmasa da Miray, son zamanlarda sinirleri bozulmaya başlamıştı. Sormak istiyordu ama önemli bir şeydir diye rahatsız etmek istemiyordu. Zaten haftada maksimum iki gün görüşüyorlardı, onda da Alican telefonla meşgul oluyordu.
Bugün cumartesiydi. Bu nedenle Alican'ın yanına gitmek için hazırlanıyordu. Havalar ısındığından dolabından askılı beyaz elbisesini çıkardı. Elbisesi dizlerinin tam üstüne gelen göğüs kısmı v yaka şeklinde işlemeliydi. Çok beğenerek aldığı elbiselerden birisiydi. Hemen üzerini değiştirerek elbisesini giydi. Makyaj masasına oturarak maşasını fişe takarak ısınmasını bekledi. Saçlarını kıvırcıklaştırdıktan sonra rimel ve dudaklarına parlatıcı sürerek parfümünü de sıkarak kalktı masadan. Dolaptan beyaz spor ayakkabılarını ve kot ceketini aldıktan sonra çantasını hazırladı. Sırt çantasına birkaç test kitabı, cüzdanını koyarak çıktı odadan. Merdivenleri inip salona ulaştı.
"Teyzeciğim ben çıkıyorum. Gece orada kalacağım. Yarın gelirim. Haberin olsun. Haberleşiriz yine de."
"Tamam kuzum. Dikkatli ol lütfen."
"Tamam teyzeciğim." dedi uzaktan öpücük atarak.
Kapının önünde ayakkabılarını giyerek çıktı evden. Karşıya geçmek için vapura binecekti. Bu nedenle sahile kadar yürüyüp oradan otobüse bindi. Son olarak vapura da bindikten sonra denizi izlemeye başladı. Hani o arkada çıkan beyaz köpükler oluyordu ya, onlara bakıyordu Miray. Nedense küçüklüğünden beri terapi gibi gelirdi ona. Derin düşüncelere bürünmüştü yine. Son zamanlarda hep böyleydi. Huzursuzdu. Alican'ın yanında bile bazen huzursuzlanıyordu. Kötü şeyler olacakmış gibi hissediyordu.
Karşı yakaya geçtiğinde otobüse binerek Alican'ın evinin bulunduğu sokakta indi. Apartmandan içeri girerek daireye ulaştı. Zile basıp beklemeye başladı. Nedense uzun sürede kapı açıldı.
Kapının açılması ile karşısına çıkan kız ile olduğu yerde kalakaldı Miray.
"Buyrun?" dedi kapıyı açan kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yetim Kızın Aşkı
ChickLitTalihsiz kaza sonucu ailesini kaybetmiş bir genç kız. Herkesin beklemediği bir karar veriyor. Sonucunu düşünmeden. Bir tarafta ailesinin acısı bir tarafta sevdiğinin acısı. İki yanda ezilen ama buna rağmen güçlü durmaya çalışan bir genç kızın hikâ...