BÖLÜM- 24

1.6K 66 13
                                    

Keyifli okumalar...💫

(23.Bölümden Hatırlatma)

Gördüğü manzara ile öylece kaldı Miray. Bu saatte Ece, Alican'ın odasındaydı. Sürahiyi bırakıp Alican'nın kapısına yaklaştı. Neler konuştuklarını merak ediyordu. Kapıya geldiğinde içeriden Alican'ın sesini duydu.

"İyi yapmışsın canım. Beni de uyku tutmadı. Bilgisayara bakıyordum boş boş. Ayakta kaldın otursana." dedikten sonra kıkırdama sesi geldi.

Alican'ın Ece'ye karşı olan konuşma tarzını duyunca yine gözleri dolmuştu. Bu kadar yakın olmak zorunda mıydı? Gözleri dolu dolu odasına çekildi. Kapısını aralık bırakarak. Yatağın üzerine oturdu Miray. O gece, o odadan gelen her kahkaha ile Miray'ın gözünden bir damla yaş süzüldü gözlerinden. Bunu hak edecek ne yapmıştı?

Alican'ın kapısının açılma sesini duyan Miray, ayaklanarak kapıya yanaştı. Gördüğü görüntü ile pişman olmuştu kalktığına. Ece, Alican'ın kucağında, kafasını boyun girintisine sokmuş, ellerini de boynuna dolamıştı. Bu görüntüyü,bu geceyi hiç unutmayacaktı Miray.

24.BÖLÜM

Melahat Hanım bu sabah Miray'ı kendisi uyandırmak istemişti. Odaya girip yatağa yanaştı fakat gördüğü görüntü hiç hoşuna gitmemişti. Yüzü bembeyazdı Miray'ın. Gözleri şişmişti.

"Miray?" dedi Melahat Hanım endişeyle.

Miray, adının seslenilmesi ile yavaş yavaş gözlerini açmıştı. Pardon, açmaya çalışmıştı. Gözleri o kadar çok acıyordu ki. Üstelik şiş olduğunu da hissediyordu. Gözlerini açtığında tepesinde endişe dolu gözlerle kendisine bakan teyzesine baktı.

"Miray, kızım iyi misin? Hiç iyi gözükmüyorsun yavrum. Ağrın sızın var mı?" diye sormuş, bi yandan da eli ile ateşini kontrol ediyordu.

"İyiyim." demişti ama hiç de inandırıcı değildi. Kendi bile inanmamıştı iyi olduğuna. Sesi kalın ve pürüzlüydü. Yine de Melahat Hanım üstlemedi. Çünkü Miray'ın hassas bir dönemde olduğunun farkındaydı.

"Tamam o zaman. Kahvaltı on, onbeş dakikaya hazır olur. Omlet yapıyorum." diyerek göz kırptı. Miray'ın omleti çok sevdiğini biliyordu. Miray gülümsediğinde Melahat Hanım da odadan çıkmıştı.

Miray, yataktan kalkarak banyoya gitti. Rutin işlemlerini hallederek odaya geçti tekrar. Yatağını topladıktan sonra giyinerek aşağıya indi. Sofranın kurulmuş olduğunu görünce aile bireylerine göz gezdirip günaydın dedi kısaca. Miray'ın gelmesi ile herkes kahvaltı masasına geçmişti.

Melahat Hanım'ın arkasından Ece'de mutfağa giriş yaptı, elindeki tava ile.

"Eveeet, omlet de hazır herkes uzatsın tabaklarını." dediği sırada Melahat Hanımla göz göze geldi Miray. 'Elimden aldı.' bakışını atmıştı teyzesi.

Herkesin tabağına omlet koyan Ece Miray'ın tabağına uzandığında, Miray tabağını kendisine çekip "İstemiyorum." dedi kısaca.

Sessizce biraz kahvaltılıklardan koydu tabağına zaten iştahı yoktu. Hafif midesi bulanıyordu. Başı ağrıyordu.  Eline çatalını aldığında gözleri saliselik bir zamanda kararmış çatal elinden düşüp tabağa çarpmıştı. Çıkan ses ile sofradaki herkes Miray'a bakmıştı.

Yetim Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin