~TEŞEKKÜRLER~

1.4K 46 14
                                    

Merhabalar. Yine ben. Şu ana kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Daha doğrusu okuyan, oy veren, yorum yapan herkese teşekkür ederim.

İlk hikayem. Bende hep yeri ayrı olacak. Baştan sona kadar takip edenler varsa fark edeceklerdir ne kadar acemice yazıldığını. Ben bile en baştan okuyorum sanki başkası yazmış gibi. Bana da acemice geliyor. Kendimi daha da geliştirmem gerektiğini görüyorum. Bunu da daha fazla okuyarak, daha fazla yazarak olacağını biliyorum.

Zaman zaman yazma isteğimi kaybettim. Buna rağmen sonunda bitti hikaye. Hikayenin sonunu böyle kurgulamamıştım 4 yıl önce. Zaman geçtikçe farklı son olmasını istedim. Alışılmamış bir son. Biliyorum, okuyan herkes mutlu son bekledi. Evet, bu bir hikaye ama unutmayın ki bizim hayatlarımız da bir hikaye. Bütün hikayeler mutlu sonla bitemez. Bunu göstermek istedim. Kabul etmek istemesek de hayatta acı sonlar da vardır.

Hikayemle ilgili şuna da değinmek istiyorum. Biliyorum, yine alışılmış hikayelerin dışındaydı. Olay yoktu. Kaçırılma, mafya, silahlı çatışma vs. Amacım bunlar olmadan, sürekli cinsellik olmadan da saf, masum bir aşkın olabileceğini göstermekti. Umarım bunu hikâyeme yansıtabilmişimdir.

İlk hikayem fakat son olmayacak. Yazmak istediğim, kafamda çoktan kurgusunu hazırladığım birkaç hikaye var. Kendimi hazır hissettiğim zaman onları da sizlerle paylaşacağım.


Ve sen. Evet, sen. Eğer buraya kadar okuduysan sana ne kadar teşekkür etsem az. Oy vermemiş olsan da yorum yapmamış olsan da sorun değil benim için. Okuman bile benim için büyük bir mutluluk sebebi. Eğer oy attıysan yorum yaptıysan da çooook teşekkür ederim. Kendine çok iyi bak olur mu? Bir sonraki hikayemi yayımlayana kadar kendine çok iyi bak. Bir sonraki hikayelerimde de görüşmek dileğiyle, hoşça kal😊.

Yetim Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin