BÖLÜM-22

1.6K 62 18
                                    

Multimedyada benim çok ama çok sevdiğim şarkıcı ve şarkısı var. Umarım sizler de bir kez olsa bile Sancak dinlemiştirsiniz. Şarkıyı bu bölüme çok uygun buldum. Düşüncelerinizi merak ediyorum.😊

(Düzenlendi.)

(21.bölümden hatırlatma.)

Aradan saatler geçmiş saat akşam sekizi geçmişti. Saati gören Ece evdeki sessizliği bozmuştu.

"Oo saat geç olmuş. Ben gidene kadar daha da geç olur. Burada bırakalım canım. Yarın nasıl olsa tekrar geleceğim. Yarın bitiririz." dedi Alican'a gülümseyerek.

Miray duydukları ile yine morali bozulmuştu. Bu kızın varlığı bile artık Miray'ı rahatsız etmeye başlamıştı.

"Tamam o zaman ben taksi durağına kadar eşlik edeyim sana."

"Gerek yok Alican. Beş dakikalık mesafe. Kendim giderim."

"Olmaz. Hava karardı. Bende geleceğim. İtiraz yok. Konuşma bitmiştir."

Miray arkası dönük onları dinliyordu.

"Miray biz çıkıyoruz. Anahtar yanımda haberin olsun." dediğinde Miray hiçbir tepki vermemişti. İki üç dakika sonra kapı kapanma sesi gelince gözyaşları usulca dökülmeye başlamıştı.

Miray fazla vakit geçirmeden hemen koltuğun üzerindeki ve orta sehpadaki eşyalarını toplayıp çantasına koydu. Kapının önünde terlikleri çıkartıp, ayakkabılarını giyerek gözyaşları eşliğinde evi terk etti.

22.BÖLÜM

Nereye gittiğini bilmeden yürüyordu Miray. Gözyaşlarını sildikçe yenisi ekleniyordu. Bugünü hafızasından silmek istiyordu. Hayatında hiç bu kadar fazlalık hissetmemişti kendisini. Yaşadığı en berbat gündü.

Tam huzuru, mutluluğu bulmuşken böyle berbat olmak zorundaydı? Peki ya, neden kendisi bu kadar suskun bir insandı? Neden ağzını açıp kırgınlıklarını dile getiremiyordu? Kendine kızıyordy daha çok. Neden savaşmak yerine kaçıyordu ki?

Yarım saati aşkındır yürüyordu Miray. Çantasından gelen melodi ile elini çantasına atıp telefonunu çıkardı. Arayana baktığında telefonu hepten kapatıp tekrar çantasına attı. Yeni mi aklına gelmişti Miray? Bu saate kadar Ece ile ilgilendikten sonra şu saatten sonra arasa ne fayda? Kırılmıştı bir kere Miray. Kolay kolay da iyileşmezdi kalbi.

Ece'yi taksiye bindirdikten sonra seri adımlarla eve gelen Alican kapıyı açıp eve girdi. Anahtarını portmentoya asarken Miray'ın ceketinin olmadığını fark etti. Ayakkabılıkta ise ayakkabılarının olmadığını.

Salona girdiğinde her şey bıraktığı gibiydi. Diğer odalara da bakınca Miray'ın gittiğinden emin olmuştu. Bu saatte nereye gidecekti Miray? Endişeyle eline telefonunu alarak Miray'ı aradı. İlk çalışında açmayınca tekrar aradı. Fakat bu sefer de ulaşılamıyordu. Annesini arasa telaşlanacaklardı. Aramaktan vazgeçip mesaj attı Miray'a.

Gönderen: Alican
Gönderilen: Miray
"Sevgilim, telefonuna ulaşamıyorum. Ne oldu? Neden gittin? Lütfen mesajımı görünce bana geri dön. Merakta bırakma beni. "

Yetim Kızın AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin