🌻Hoofdstuk 1.🌻

5K 79 1
                                    

Pov Nathan.🔥
'Nathan, opstaan! Je komt zo nog te laat op school! Alweer!' Roept mam vanaf beneden, ik zucht en sleep mezelf uit mijn bed. Het is midden in de winter en ik heb hier toch geen zin in?!? Ik stap onder de douche waar ik lekker lang onderblijf staan. Ze zijn toch wel gewend dat ik te laat kom. 'Nathan, kom er nu onderuit of ik zorg voor koud water voor de rest van het jaar.' Zucht mijn moeder vanuit mijn kamer.
Ik ben Nathan, badboy van de school. Ik krijg elk meisje die ik wil, en daar maak ik gebruik van. Mijn ouders? Die vinden het niet echt leuk, maar ze zeggen dat dat vanzelf verandert. Dus dat is helemaal prima. Ik heb bruin haar, groene ogen, strakke kaaklijn en een goed lichaam, al zeg ik het zelf.
Ik zucht en zet de douche uit. 'Rustig mam.' Zeg ik. Ik hoor mijn moeder nog wat mompelen wat lijkt op "je bent precies je vader" en hoor haar daarna weglopen. Ik haal mijn schouders op en ga verder met mijn routine.
'He Nathan.' Zegt mijn vader die zit te eten. Mijn vader werkt bij een groot auto bedrijf, en mijn moeder heeft een eigen kledingwinkel, waarvan ook kleren door haar zijn gemaakt. Mijn ouders verdienen veel geld, vooral mijn vader, maar mijn moeder verdient ook meer dan de gemiddelde Amerikaan. Ik ga aan tafel zitten en begin aan mijn omelet die de kok net heeft gebracht.
Als ik mijn ontbijt op heb kijk ik op de klok. 8:55, dat heb ik nog best snel gedaan dan. Ook al begint school om half negen. Ik pak mijn tas en sleutels en loop naar de garage, ik stap in mijn mat zwarte Porsche en rijd rustig naar school.
Als ik op school aankom zie ik dat het plein al leeg is, jammer. Ik loop naar binnen en hoor de vrouw achter de balie nog roepen dat ik een briefje moet halen. Ik duw mijn jas in mijn kluisje en loop naar het lokaal. Ik sla de deur open waardoor de docent schrikt, en daardoor grinnik ik, maar daardoor kijkt hij me chagrijnig aan. 'Goedemorgen meneer.' Zeg ik en loop naar een leeg plekje achterin. Het meisje dat voor me zit draait zich forcerend om en kijkt me flirterig aan, ten minste, dat probeert ze, het ziet er namelijk heel gek uit. 'Hey handsome.' Zegt ze terwijl ze haar haar om haar vinger draait. 'Hi.' Zeg ik zwoel terug. Ze begint als een gek te giechelen, echt irritant. 'Kom je na de les even met me mee?' Vraag ik terwijl ik naar voor leun. Ze leunt ook naar voren, maar voordat ze me kan kussen ga ik weer recht zitten. 'Is goed.' Zegt ze en geeft me een luchtkusje voor ze zich omdraait. Te makkelijk dit. De bel gaat als teken dat de les is afgelopen en we pauze hebben. Ik pak de arm van het meisje en trek haar mee het hok van de conciërge in, ze is niet heel lelijk, redelijke vormen, medium lange benen, maar die make-up op haar gezicht is echt te erg. Ze begint me te kussen en ik ga er in mee. Ze begint me overal aan te raken en trekt haar kleren uit. Deze wilt blijkbaar erg graag. Ik grijns en ga erin mee.
Als ik de kast uitkom loop ik naar de aula alsof er niks is gebeurt, maar er is wel degelijk wat gebeurt. Ze was niet de beste die ik heb gehad, maar het was oke voor een keertje.
'Gast waar bleef je!' Roept mijn beste vriend Sam (van Samuel). Ik grijns en ze weten meteen wat ik bedoel, want zij grijnzen ook. 'Was ze goed?' Vraagt Ethan als ik zit. Ik haal mijn schouders op. 'Niet echt, maar het was oke voor een keer. Ik neem zometeen gewoon Jenna, die is wel de beste van de school.' Sam grinnikt. 'En jij kan het weten.' Grinnikt hij. Ethan grinnikt ook. Ik grijns, ik heb inderdaad alle meisjes gehad.

Heyy. Dit is het eerste hoofdstuk van De Badboy's Home! Ik hoop dat dit boek net zo goed wordt ontvangen als het eerste deel, als je die nog niet hebt gelezen, zeker even doen. De meeste hoofdstukken zullen ongeveer deze lengte hebben.
Ik heb geen upload schema, maar ik probeer elke week minimaal 1 keer te uploaden.
Als iemand spelfouten ziet, zet dat dan graag in de reacties, dan kan ik ze veranderen.
P.s. Niet bij elk hoofdstuk staat zo een lap tekst hoor.

The Badboy's Home (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu