Pov. Nathan.
'Nathan! Eten!' Ik kreun vermoeid. Nadat ik nog wat had gepiekerd was ik in slaap gevallen, en nu wordt ik wakker gemaakt door m'n moeder die staat te roepen. 'Nathan! Anders krijg je tot morgen niks!' Ik besluit het maar serieus te nemen, want ik weet dat ze het meent.
'En?' Vraagt mijn vader als ik beneden kom. 'Wat?' Vraag ik als ik aan tafel ga zitten. Mijn vader rolt met zijn ogen. 'Hoe heet ze?!' Ohw nee toch, ik zit niet te wachten op dit gesprek. 'Niemand pap, vergeet het.' Hij grijnst. 'Maar er is dus wel iemand.' 'Ugh, mag ik naar boven?' Ik wil weg hier! Mijn moeder komt zich ook mengen. 'Nathan, we willen wel weten hoe onze toekomstige schoondochter heet.' Ze begint ook te grijnzen. 'Tenzij het natuurlijk geen "zij" is.' Mijn wenkbrauwen schieten omhoog. 'Wat bedoel je daarmee?!' Mijn moeder haalt haar schouders op. 'Ik bedoel dat we het ook niet erg vinden als je een vriendje hebt.' Baf. Dat was mijn hoofd dat op de tafel viel. Ik ben één keer even in verdachten verzonken en nu krijg ik meteen dit! 'Laat het, er is niemand, alleen Jenna.' Zeg ik terwijl ik het eten op mijn bord schep. Ik hoor mijn vader nog mompelen dat Jenna gewoon een goedkope slet is een eerlijk gezegd, ik geef hem geen ongelijk, ze is een grote slet.
Na het eten ga ik snel naar boven voor mijn ouders door willen gaan over dat gesprek van zojuist. Ik app Ethan en Samuel en vraag of ze naar het skatepark in de buurt komen. Ze zeggen dat ze er binnen vijf minuten zijn, dus trek ik mijn schoenen aan, pak mijn telefoon en rijd met mijn oortjes in naar het skatepark.
'Hey gast.' Zegt Ethan als ik aankom. Ik geef hem een bro-hug en samen wachten we op Samuel. 'Haai!' Zegt Samuel enthousiast als hij met z'n skateboard vlak voor onze neus stopt. We groeten hem terug en hij komt naast ons zitten op het bankje. 'Is alles oke?' Vraagt Samuel terwijl hij drie blikjes energie uit zijn jaszak haalt. 'Tuurlijk hoezo?' Antwoord ik en pak een blikje uit zijn handen. 'Ohw, nee, zomaar, omdat je zo opeens appte.' Ik neem een slok. 'Oh dat, ja, m'n ouders deden echt vervelend.' Ze kijken me beiden vragend aan. 'Ze denken dat ik een crush heb.' Zeg ik en neem nog een slok. Eth en Sam beginnen te grijnzen. 'Heeft onze kleine Nathan een crush?' Vraagt Samuel op een toontje hoe ouders tegen hun baby praten. 'Shut up.' Grom ik. 'Hoe heet ze?' Vraagt Eth. 'Er is niemand.' Zucht ik. Ze blijven maar door vragen. 'Oke ik ga skaten.' Zeg ik terwijl ik opsta en mijn skateboard pak. Ik neem een aanloopje en spring er soepel op. Ik doe wat trucjes en ik zie dat Sam en Eth ook van het bankje af zijn gekomen.Pov. Emily.
'Opstaan kneus!' Schreeuwt Yara in mijn oor. Ik schrik wakker en de rest van de meiden schiet in de lach. Ik stap uit bed en krijg vol een emmer water in mijn gezicht. Boos kijk ik ze aan. 'Waar was dat goed voor?!' Roep ik boos. Jamie stapt op me af. 'We hadden daar zin in Nerd.' Zegt ze en geeft een stomp in mijn maag. Ik kreun van de pijn en moet moeite doen om niet door mijn benen te zakken. Ik strompel naar de kast en pak een setje kleren eruit. Die andere meiden lopen de kamer uit en ik loop naar de badkamer. Ik maak me helemaal klaar en loop zonder ontbijt naar buiten, ik heb geen honger. Eigenlijk wel, maar ik wil gewoon niet met die anderen eten. Dus pak ik mijn spullen en ga naar school.
JE LEEST
The Badboy's Home (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 2 van The Badboy Family. Je hoeft de eerste niet perse gelezen te hebben om dit verhaal te snappen, maar ik zou het wel leuk vinden als je die ook zou lezen. Nathan is de zoon van Jake en Quinn en treed in de voetsporen van zijn vader. Hij is d...