Pov. Nathan.🔥
Ik ga rustig in de aula zitten en stuur een appje in de groeps app van mij, Samuel en Ethan.Nathan: Komen jullie ook?
Samuel: On my way.
Ethan: Eruit gestuurd?
Nathan: Yup, kom je nou nog?
Ethan: Sure.Top, die komen er dus aan. Nu alleen nog eventjes een minuutje wachten.
En ook precies na een minuut komen ze allebei vanaf een andere kant aanzetten. 'Dus, wat had je gedaan?' Vraagt Ethan die tegenover me aan de tafel neerploft. 'Hij zat te loeren naar een meisje.' Zegt Samuel met wiebelende wenkbrauwen. Ik rol mijn ogen maar reageer verder niet. 'Wat?!' Roept Ethan enthousiast. 'Is onze Nathan verliefd?' Vraagt hij en grijnst. 'Ik ben niet op die nerd verliefd.' Reageer ik verveeld. 'Tuurlijk niet, daarom zat je haar zo aan te staren.' Ik word soms zo moe van hun. 'Ja, want zij is de volgende in mijn bed.' Grijns ik en pak mijn telefoon er weer bij. Ze wisselen een blik en knikken dan goedkeurend. 'Zolang je niet in een verliefd hondje verandert vind ik het goed.' Zegt Ethan en pakt ook zijn telefoon. 'Dat zei ik ook al, nou niet precies dat, maar, Oke laat maar.' Zegt Samuel en leunt achterover en kijkt naar een paar meisjes die door de kantine lopen. 'Go get them tiger.' Zeg ik als Sam zijn blik maar niet afwend. Hij lijkt wakker te worden uit een trans. 'Wat? Nee, uhm, geen zin?' Het moest volgens mij geen vraag zijn, maar dat was het uiteindelijk toch. 'En jij zegt dat ik niet de verliefde guy moet worden.' Lach ik. Hij wordt een tint roder en begint te lachen. Ethan lacht ook. 'Wie is het.' Vraag ik nog na grinnikend. 'Mia.' Zegt hij zwijmelend. Dan bedenkt hij zich wat hij heeft gezegd. 'Ik bedoel niemand! Niemand, hoe kom je erbij?!' Ethan en ik moeten hierdoor nog harder lachen. 'Maak je geen zorgen dude, maar je weet het, bro's before hoes.' Zegt Ethan en geeft een klap op z'n schouder. Samuel grinnikt. 'Tuurlijk, maar wees maar niet bang, ze vindt me een klootzak.' We kijken hem vragend aan. 'Ik ben bevriend met jou eikel.' Zegt hij lachend en geeft me een stoot. Ethan grinnikt, maar ik kijk hem verbaast aan. 'Dus?' Vraag ik. Hij rolt met zijn ogen. 'Ze was één van je "one-night-standjes".' Nog steeds begrijp ik het niet. 'Waarom vind ze jou dan een klootzak?' Hij zucht. 'Omdat ik met jou bevriend ben denkt ze dat ik net zo erg ben, en dat was ook wel zo, maar sinds ik haar op het oog heb hoef ik gewoon geen ander.' Hij gooit zijn hoofd in zijn nek. 'Waarom?' Kreunt ie zacht. Ethan en ik kijken elkaar bedenkelijk aan.
Dit is een nare situatie want, wij zijn de badboys, wij krijgen geen vriendinnetjes, dat is slecht voor onze reputatie. Maar aan de andere kant, Samuel is mijn beste vriend (Ethan ook hoor), ik wil ook dat hij gelukkig is. Ja mensen, ik heb ook een hart! 'Nath?' Vraagt Sam. 'Hmm.' Mompel ik. 'Zou je het erg vinden als ik een vriendin krijg?' Zal ik hem pesten? Ach, waarom ook niet. Ik kijk hem nep-verbaast aan. 'Ja.' Antwoord ik droog. 'Wat hoezo?' Vraagt hij en springt op. Ik ga ook staan en kijk hem boos aan. 'Omdat wij de badboys zijn, wij krijgen geen vriendinnen.' Sis ik. Hij kijkt me boos, teleurgesteld en verdrietig aan. 'Best, dan ben ik vanaf nu geen badboy meer.' Zegt hij kalm en wilt weglopen. 'Really dude?' Zeg ik tegen hem als ik weer zit en hij net weg wilt lopen. 'Wat?' Vraagt ie pist. 'Denk je serieus dat ik er problemen mee zou hebben als je een vriendin krijgt?' Hij draait zich verrast om. 'Heb je er geen problemen mee?' Ik grijns en schud mijn hoofd. Hij gaat opgelucht zitten. 'Je bent mijn beste vriend, als jij een vriendin hebt, ben ik blij voor je.' Hij glimlacht blij en lijkt net een klein kind in een snoepwinkel. Ethan kucht. 'Wat?' Vraag ik. 'Ohw, fijn dat ik opeens wordt buitengesloten.' Zegt hij met een lach op z'n smoel. 'Houd je kop.' Zeg ik. Hij weet best dat hij ook onze beste vriend is.Dan opeens gaat de bel, joepie! Not. We staan op en lopen door de gang naar het juiste lokaal. Terwijl we lopen zie ik een eerstejaars met een Bueno lopen. Ik loop naar hem toe en pak het van hem af. 'He!' Zegt hij en draait zich om. Als hij ziet dat ik het ben kijkt hij me bang aan en kijkt naar de grond. 'Goedzo.' Zeg ik alsof hij een hond is en loop daarna verder met twee grijnzende vrienden achter me.
Ff een kort en vreselijk hoofdstukje tussendoor. Ik weet dat dit verhaal op on hold staat, maar oke, laat mij ik ben raar.
JE LEEST
The Badboy's Home (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 2 van The Badboy Family. Je hoeft de eerste niet perse gelezen te hebben om dit verhaal te snappen, maar ik zou het wel leuk vinden als je die ook zou lezen. Nathan is de zoon van Jake en Quinn en treed in de voetsporen van zijn vader. Hij is d...