🌻Hoofdstuk 25.🌻

2.5K 56 3
                                    

Pov. Nathan.
Na het bedankt Emily mijn moeder voor het eten en snelt daarna naar boven. Ik pak mijn telefoon en loop achter haar aan. Ik klop een keer op haar deur en loop daarna naar binnen. 'Hey.' Zeg ik en plof op haar bed zonder op te kijken. 'Uhm, h-hey.' Zegt ze terug. Ze zit achter haar bureau en het lijkt erop alsof ze huiswerk maakt. Ik ga achter haar staan en zet mijn handen langs haar op het bureau. 'Wat doe je?' Vraag ik. Mijn adem strijkt langs haar oor en ik zie een rilling door haar heen gaan. Een grijns ontstaat daardoor op mijn gezicht. 'Uhm, i-ik, uh, doe mijn huiswerk.' Ik hum in naar oor en haal mijn vingers door haar haar. 'N-Nathan, w-wat doe j-je?' Ze lijkt versteend. 'Niks hoor, vind je het erg?' Ze schud heel licht haar hoofd. Ik draai de stoel om en til haar in bruidstijl op. Haar gezicht staat vol verbazing, maar ze verroerd zich niet. Ik leg haar op bed en ga achter haar liggen. Ze blijft verstijfd als een plank liggen. Ik haal herhaaldelijk mijn vingers door haar zachte blonde haar heen. Na een tijdje begint ze zich te ontspannen en sluit ze haar ogen.
Opeens rolt ze de andere kant op en staat op. 'Nathan, dit is fout.' Verbaast kom ik overeind. 'Wat bedoel je?' Ze zucht. 'Ik wil niet een van je meisjes zijn, dus ik stop dit voordat het te ver gaat.' Ik zucht en ga voor haar staan. 'Ik wil je niet als een van mijn meisjes.' Daarna loop ik haar kamer uit. Shit, dat was geen slimme zet, het klonk alsof ik haar helemaal niet wil! Snel loop ik terug naar haar kamer. Ze staat nog steeds op dezelfde plek als net, alleen staan de tranen in haar ogen. 'Emily het spijt me, zo bedoelde ik het niet.' Ik sta weer voor haar en pak haar handen vast. Meteen trekt ze ze terug. 'Maakt niet uit, we vinden elkaar niet leuk dus het maakt toch niet uit.' Zegt ze emotieloos en gaat daarna weer aan haar bureau zitten om huiswerk te maken. 'Emily.' Zucht ik. 'Nee Nathan, laat me gewoon met rust.' Echt niet. 'Nee, het spijt me oke, maar vertel me wat ik fout heb gedaan, want ik meen het, ik wil jou niet als een van de meisjes die ik alleen in mijn bed heb gehad en daarna laat gaan.' Ze draait zich om en staat weer op. 'Wat wil je dan van me?! Ik ben je heel erg dankbaar voor alles wat je voor hebt gedaan, maar ik weet niet eens waarom je het deed en wat je nou van me wilt!' We staan nu vlak voor elkaar elkaar boos aan te kijken. 'Ik weet het niet oke!' Roep ik. 'Bedenk dan maar eerst wat je wilt voordat je weer tegen me praat of zoiets doet als net.' Ze pakt een boek uit de boekenkast en gaat hem op bed lezen. Ik draai me om en loop de kamer uit. Ik ga naar Jenna. Ik pak mijn auto en rijd naar haar huis.
Als ik daar aankom bel ik aan en bijna meteen word de deur door Jenna zelf opengedaan. 'Hey lieverd.' Zegt ze en trekt me naar haar toe voor een kus. Ik duw haar zoenend naar binnen en gooi de deur achter me dicht. Ze slaat haar benen om me heen en ik loop de trap op naar haar kamer. Als we daar aankomen gooi ik haar op bed en ze begint ons beide uit te kleden. Dit voelt fout. Ik heb niks met Emily maar toch voelt het alsof ik haar bedrieg, ook al vind zij mij niet leuk. Met een ruk sta ik weer terug op en kleed me weer helemaal aan. 'Wacht, wat doe je?' Vraagt ze verbaast. 'Ik ga ervandoor.' Zeg ik en loop weer terug naar mijn auto en rijd weer naar huis. Ik weet wat ik wil, ik wil Emily, en alleen haar, als mijn vrienden, niet voor seks, maar voor wie ze is. Oke Nathan, geen overhaaste beslissingen nemen, ik moet haar eerst goed leren kennen. Als ik terug thuis ben ga ik meteen naar Emily's kamer. Zonder te kloppen ga ik naar binnen. Ze zit weer achter haar bureau en kijkt op als ze me binnen hoort komen. Meteen gaat alle emotie van haar gezicht af. 'Wat?' Vraagt ze bot. 'Wil je met me op een date?'

The Badboy's Home (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu