🌻Hoofdstuk 16.🌻

2.9K 57 7
                                    

Pov. Emily.
'M-mevrouw, a-als het t-te veel moeite is dan z-zoek ik wel iets anders, ik w-wil niet dat u-u ruzie heeft met uw zoon v-vanwege mij.' Stotter ik zacht en kijk naar de grond. Quinn is net beneden gekomen en na wat ik heb gehoord denk ik dat ze ruzie heeft met Nathan. Ze komt op me af lopen en geeft me een knuffel. 'Meisje toch, het is helemaal geen moeite, ik sta er op. En over dat met Nathan hoef jij je geen zorgen over te maken. Dat gaat wel weer over.' Ze laat me los en glimlacht naar me. Ik geef haar een kleine glimlach terug. 'Nu mag je een kamer uitkiezen.' Zegt ze. Ze pakt mijn hand vast en leidt me de trap op. We lopen langs een hele hoop kamers. Quinn heeft net drie kamers laten zien waar ik uit kan kiezen en ze zijn alle drie enorm. Uiteindelijk ben ik voor een kamer gegaan die er ongeveer zo uitziet:

Wel iets anders want er is in plaats van een haard in die hele muur een grote boekenkast, waar een paar boeken instaan, Jeeh! Aan de andere kant van de kamer(die je niet kan zien op de foto) staat een bureau en zijn er twee deuren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Wel iets anders want er is in plaats van een haard in die hele muur een grote boekenkast, waar een paar boeken instaan, Jeeh! Aan de andere kant van de kamer(die je niet kan zien op de foto) staat een bureau en zijn er twee deuren. De één leidt naar een inloopkast, en de ander leidt naar de badkamer. De badkamer heeft ongeveer hetzelfde kleuren thema als de slaapkamer dis dat vind ik wel mooi bij elkaar passen. En de inloopkast is helemaal wit, wel zit en een raam in en staat er een grote spiegel. Conclusie: deze kamer is geweldig en ik kan niet geloven dat ik hier mag wonen!

'Goede keuze, en ik zal je wel even helpen met je tassen pakken.' Zegt Quinn als ik heb gezegd dat ik deze kamer neem. Ik knik dankbaar naar haar en samen lopen we weer naar beneden om mijn spullen te pakken. En daarna moeten we twee grote trappen op om eindelijk bij mijn slaapkamer uit te komen. Mijn slaapkamer is de enige op slaapkamer op de zolder, verder zit er op de zolder nog een was kamer. En zoals je op de foto kan zien heb ik ook een balkon, Jeeh!

'Heb je hulp nodig met het uitpakken van je spullen?' Vraagt Quinn als al mijn tassen boven staan. Ik schud mijn hoofd. 'Nee hoor, het lukt wel, heel erg bedankt.' Ze is zo aardig. Ze glimlacht naar me. 'Zoals ik al eerder zei, het is geen moeite.' Ze loopt de kamer uit en sluit de deur achter zich. Ik plof op het grote bed en voel meteen hoe zacht ie is. Dit bed is huge in vergelijking met mijn bed in het weeshuis. Wat zullen ze zeggen als ze horen dat ik vanaf nu in een huis woon als deze? Wat zal Amy zeggen als ze er achterkomt dat ik in één huis woon met Nathan, de jongen waar ze al zo lang een crush op heeft! Ik woon hier nog niet officieel, Quinn en Jake zullen denk ik nog wel wat papieren moeten tekenen. Daar vraag ik ze later wel naar, nu wil ik even van het geluk genieten dat ik nu heb.

Opeens komt er een vraag in mijn hoofd. Moet ik vandaag werken?! Zo snel als ik kan pak ik mijn agenda uit mijn schooltas en sla hem open op de goed bladzijde. Donderdag: werken van 14:00 tot 19:00. Chips. Snel kijk ik op de klok, 12:43. Pfieuw, ik heb nog even. Rustig loop ik de trap af opzoek naar Quinn. Als ik de keuken in kom zie ik de kok staan, maar geen Quinn. 'Uhm, mag ik wat vragen?' Vraag ik redelijk zacht. Even ben ik bang dat hij me niet heeft gehoord, maar dan draait hij zich om en kijkt me glimlachend aan. 'Wat is er meisje? Waar kan ik je mee helpen?' Ik slik. 'W-weet u waar Q-Quin is?' Hij knikt. 'Ze is volgens mij in haar slaapkamer. Boven, eerste deur links.' Ik bedank hem en loop de keuken uit. Ik loop de grote trap op en klop op de aller eerste deur links. 'Binnen.' Hoor ik Quinn zeggen. Ik open voorzichtig de deur en steek mijn hoofd naar binnen. 'Emily, kom binnen, je hoeft niet zo verlegen te zijn hoor.' Ze wenkt me naar binnen. Ik open de deur verder en stap helemaal naar binnen. 'Is alles oke?' Vraagt ze en legt een stapeltje kleren in haar kast. Ik knik. 'Ja hoor, ik kwam even melden dat ik straks moet werken. Als dat goed is.' Dat laatste plak ik er snel achteraan. 'Werk je? Wat goed! Daar kan Nathan nog wat van leren.' Bij dat laatste knipoogt ze. 'Maar natuurlijk is het goed dat je gaat werken.' Ik knik. 'Ik vroeg me ook nog af, moeten jullie nog papieren hebben of iets zodat het officieel is dat ik hier woon? T-tenzij u wilt dat ik weer weg ga, d-dat is ook geen probleem.' Zeg ik snel. 'Nee nee, daar hoef je je geen zorgen over te maken lieverd, Jake en ik zullen alles regelen zodat het officieel is dat je hier woont.' Ik glimlach dankbaar naar haar. Ze geeft me een warme glimlach terug. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. Ze is eerst verbaast, dat voel ik, maar al snel slaat ze ook haar armen om mij heen.

En sinds een lange tijd voel ik me echt gelukkig.

Sorry dat het hoofdstuk er niet eerder was, wilde ik wel, maar ik had gewoon geen inspiratie. Maar hier is het hoofdstuk.

The Badboy's Home (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu