Voordat ik begin met het hoofdstuk wil ik iedereen bedanken voor de ideeën voor dit verhaal en ik ga een paar van de ideeën gebruiken. Super bedankt. 😁
Pov. Emily.
Het is nu een week verder en ik ben zo blij! Nathan had me gisteravond meegenomen naar een film en het was zo leuk! Vanavond gaat hij naar Samuel en Ethan en Quinn en Jake gaan uit eten dus ik ben vanavond alleen thuis. Eerlijk gezegd ben ik bes verbaast dat ze me nu al alleen in hun huis vertrouwen, maar ik vind het niet erg.
'We weten niet hoe laat we thuis komen, maar je hebt ons nummer en het komt allemaal goed.' Quinn geeft me nog een knuffel en daarna vertrekt ze samen met Jake. Nathan trekt ook zijn schoenen en jas aan.
'Ik zal niet te laat terug zijn, en als er iets is bel je me meteen, oke?' Ik glimlach en knik.
'Ik zie je vanavond.' Hij geeft me een kus op mijn wang en stapt dan ook in zijn auto en rijd weg. En nu? Wat ga ik nu doen? Oeh ik ga mijn boek uitlezen! Ik ben begonnen aan de Narnia boeken serie en het is zo enorm leuk! Ik ben altijd al een fantasy fan geweest, en nu ik Quinn's bibliotheek pas mag lenen kan ik ook echt boeken bij de bieb halen! Dus ik had Narnia gehaald en het is zo leuk. Eerst pak ik vanuit mijn kamer mijn boek en daarna plof ik beneden in het hoekje van de bank en begin te lezen.De stilte wordt verstoord door het geluid van sleutels in het sleutelgat. Waarom zijn ze zo snel terug? Ik besteed er geen aandacht aan verder aangezien ze de sleutel hebben. Het gerinkel gaat door, alsof de sleutels niet werken. Ik sta net op om de deur open te doen als ik de deur tegen de muur hoor knallen. Met een schok spring ik op. Twee stemmen komen zachtjes uit de gang. Ik grijp mijn telefoon van de bank en ren zo stil als ik kan naar de keuken. Er wordt door de woonkamer gerommeld. Ik bel 911 en hoor een vriendelijke stem van een vrouw.
'Er is zojuist bij ons ingebroken.' Fluister ik.
'Bent u veilig?' Op de achtergrond hoor ik dingen omvallen en ik verstop me in een kast voor het geval ze naar de keuken komen.
'Ik zit verstopt. Help alstublieft.' Ze vraagt naar mijn adres en dat geef ik. Ze wilt nog iets zeggen maar ik hang op omdat er voetstappen naar de keuken komen. Ik begin automatisch op mijn nagels te bijten. Mijn hele lichaam trilt. Met trillende vingers app ik Nathan, Quinn en Jake. De kastdeuren worden opengetrokken en ik begin te gillen. De grote man die de deuren opendeed neemt een stap achteruit. Zijn handlanger komt eraan en heeft een knuppel over zijn schouder hangen. Hij heft de knuppel naar achter, klaar om me er mee te slaan. Hij haalt uit naar mijn gezicht en als vanzelf duik ik ineen. Net op tijd. De knuppel schiet over mijn hoofd. Ik zet het op een lopen.Dit is heel kort en een slecht einde maar ik wilde wel even iets uploaden. Het einde komt wel echt in zicht want nu gaat het verhaal echt nergens heen.
Hopelijk is iedereen nog gezond en wel.
JE LEEST
The Badboy's Home (VOLTOOID)
Teen FictionDeel 2 van The Badboy Family. Je hoeft de eerste niet perse gelezen te hebben om dit verhaal te snappen, maar ik zou het wel leuk vinden als je die ook zou lezen. Nathan is de zoon van Jake en Quinn en treed in de voetsporen van zijn vader. Hij is d...