🌻Hoofdstuk 18.🌻

2.7K 54 11
                                    

Pov. Nathan.
Mijn telefoon trilt als teken dat ik een appje heb gekregen.

Jenna:
Hey Handsome, heb je zin om met mij en twee van mijn vriendinnen iets te gaan drinken?? Je mag je vrienden meenemen. Kusjes, bae😘.

Ugh, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in haar. Maar goed. Ik app de jongens en zeg dat ze naar het café moeten komen om iets te drinken met Jenna en die andere twee. Ik weet niet eens hoe ze heten. Ach joh, boeie.
Ze zeggen dat ze komen en dat ze er binnen tien minuten zijn. Ik trek mijn schoenen en jas aan en stap in mijn auto. Ik rijd naar het café en als ik op mijn telefoon kijk zie ik dat er precies tien minuten verstreken zijn sinds de jongens hadden terug geappt. En daar komen ze alle twee aan rijden. Ethan in zijn grijze BMW en Samuel in zijn zwarte Alfa Romeo. We stappen alle drie uit onze auto's, begroeten elkaar kort en lopen daarna met z'n drieën naar binnen. Als we binnenkomen zie ik meteen Jenna en haar twee vriendinnen zitten. Ze hebben alledrie een roze aan, dus dat valt wel op. Ik loop op hun tafel af en ga bij ze zitten. Ik bekijk Jenna van top tot teen en sla een arm om haar schouders heen. Ze draagt zo een heel kort, roze, shirtje met een witte strakke broek en over haar stoel hangt een witte bontjas. Er komt een meisje op onze tafel afgelopen met haar hoofd naar de grond gericht, ik denk dat ze ons herkent en geen problemen wilt. Snel zet ze zes glazen neer en loopt dan snel terug naar achter de bar. Terwijl ze wegloopt kan ik het niet laten en kijk even naar naar mooi gevormde kont. Wauw, die meid ziet er in ieder geval van achter niet verkeerd uit. 'Nathan, lieverd, heb je vanavond iets te doen?' De vreselijk irritante stem van Jenna verstoort mijn gedachtes. Ik richt mijn blik op haar en weet meteen waar ze op uit is. 'Licht eraan, als jij in mijn bed ligt dan heb ik zat om te doen.' Dat laatste zeg ik in haar oor. Ze begint te giechelen wat vreselijk irritant is. 'Ik ben er om half acht.' Zegt ze en neemt een slok van haar drinken. Daarna begint ze met haar vriendinnen te praten. De jongens kijken me grijnzend aan. 'Doe je goed man.' Zegt Ethan. Ik grijns ook. 'Ik weet het.' Ze beginnen te lachen en ik grinnik met ze mee. Met de jongens kan ik gewoon mezelf zijn, Jenna is gewoon een speeltje. Klinkt hard, maar het is waar, waarom zou ik háár leuk vinden? Ze is zo irritant en ze lijkt net een Barbie. Haar gezicht zit vol met make-up en d'r borsten zijn hartstikke nep. Maar ze doet het goed in bed.

We zitten hier nu een kwartier en ik ben wel aan het praten met Sam en Ethan, maar ik verveel me verder dood. 'Ey, gaan we?' Vraag ik dan ook. 'Prima.' Zegt Sam en Ethan knikt. 'Wij gaan ervandoor. Dag schat.' Zeg ik en geef haar een kus. Ze pruilt waardoor heel de make-up laag lijkt te verschuiven. 'Nu al, maar je bent er nog maar net.' Vanbinnen zucht ik diep. 'Het spijt me lieverd,' het spijt me helemaal niet. 'Maar de jongens en ik moeten er weer vandoor, ik zie je vanavond.' Als ik dat heb gezegd wordt haar gezicht weer normaal (niet dat je daar zo vrolijk van wordt) en glimlacht ze. 'Bye babe!' Zegt ze en we lopen het café uit.

Ff een niet heel lang hoofdstuk, ik hoop dat de volgende langer is, maar ik beloof niks.

Vote & comment!

The Badboy's Home (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu