Obudziłaś się w ramionach Jimina leżąc na jego klatce piersiowej. Nie chciałaś go budzić, więc zdjęłaś powoli jego rękę z siebie na co ten jedynie mruknął, a ty po cichu ruszyłaś do kuchni.
Wzięłaś patelnie, produkty i wzięłaś się za śniadanie. Po skończeniu usiadłaś przy blacie i jadłaś myśląc co będziesz dzisiaj robić.
- Co tak ładnie pachnie? - spytał Jin.
-Zrobiłam śniadanie - odpowiedziałaś.
- Nie musiałaś - powiedział i nałożył sobie trochę kimchi.
Uśmiechnęłaś się tylko i poszłaś pozmywać naczynia. Było ich trochę więc zeszło ci na to jakieś 10 minut.
- Przydałaby się tu zmywarka - zaśmiałaś się.
- W sumie tak, ale jakoś nigdy nie kupiliśmy - powiedział RM wchodząc do kuchni - dzień dobry - dopowiedział uśmiechając się.
Ukłoniłaś się tylko wychodząc z kuchni. Wzięłaś ubrania, ręcznik i poszłaś się umyć. Gorący prysznic by się przydał.
Leżałaś na łóżku i nie wiedziałaś co ze sobą zrobić. Nie mogłaś spotkać się z przyjaciółką, bo wyjechała. Chłopacy odpoczywali, a kilku nawet korzystało z dnia wolnego i gdzieś wyszli. Czyli została jedna opcja, cały dzień przeleżeć w łóżku.
- Wychodzimy za godzinę, ubierz się ładnie - powiedział Jimin i wyszedł.
Byłaś zdziwiona, ale zrobiłaś jak powiedział.
Gdy byłaś już gotowa wyszłaś z pokoju i ruszyłaś do salonu. Siedział tam Tae, Kookie, J hope i Jin jak zawsze oglądali jakieś filmy.
- Ślicznie wyglądasz - skomplementował cię najmłodszy, a reszta tylko przytaknęła.
- Jeju Kookie to było takie urocze z twoich ust - zaśmiałaś się - dziękuje.
- Gdzie idziesz? - spytał Jin.
- Pewnie z Jiminem hyungiem - powiedział Hobi, a ty przytaknęłaś.
***
Szliście parkiem trzymając się za ręce.Na szczęście byliście w parku w, którym Jimin nie musiał zakładać maski ani czapki, ponieważ nikt tu nie chodził.
Śmialiście się, rozmawialiśmy, cieszyliśmy chwilą "prywatności". Postanowiliście pójść na łąkę posiedzieć.
Oglądaliście piękne widoki, a ty mogłaś oglądać jak się cieszy. Uwielbiałaś patrzeć na niego jak się uśmiecha. Gdy jest szczęśliwy po prostu dawało ci to spokój i czułaś się szczęśliwa.
- O czym myślisz? - spytałaś.
- O tobie - powiedział z uśmiechem na twarzy.
- A dokładniej?
CZYTASZ
Twój Jimin
RandomJest to opowiadanie o dziewczynie i jej życiu z BTS. Była zwykłą dziewczyną, ale jedna rzecz odmieniła jej życie. Mieszkając razem z BTS zakochała się w jednym z nim. Ale czy on zakocha się w niej? Zobaczymy ❣️😇 | Opowiadanie zawiera błędy, któryc...