Obudziłaś się czując na sobie czyjś wzrok. Wystraszyłaś się i podskoczyłaś tak, że obudziłaś Jimina.
- Co wy tu robicie? - spytał Kookie, który się na was patrzył.
- Spaliśmy nie widziałeś? - spytał Jimin.
- Widziałem, ale czemu tutaj? - spytał ponownie Kooki.
- Bo Hobiasz zasnął u mnie w pokoju - powiedziałaś wstając.
- Aaa słodko wyglądaliście - zaśmiał się Kooki.
- Uważaj na słowa - również się śmiejąc i ruszyłaś do kuchni.
- Dzień dobry - powiedziałaś.
- O cześć [T/I] jak spało się na kanapie? - zapytał Jin śmiejąc się.
- Boże czy każdy już nas widział? - spytałaś chowający twarz w dłonie.
- Tak - zaśmiał się - oprócz Hobiego on chyba jeszcze śpi - powiedział, a tu wyszłaś z kuchni.
Czas go obudzić. Pozwoliłaś mu u siebie spać to czas na pobudkę.
Weszłaś do pokoju, a on naprawdę dalej spał.
Siadłaś na łóżku i nim potrząsnęłam ale on się nawet nie ruszył. Jeżeli tak to zastosuje inną metodę.- Hobi wstawajjjjj! - krzyknęłaś mu do ucha, a ten momentalnie wstał.
- [T/I] czy ty oszalałaś? Prawie ogłuchłem - powiedział już siedząc - chwila czemu jestem w twoim pokoju? Czy ja z tobą spałem w jednym łóżku?! Przecież Jimin mnie zabije - mówił spanikowany.
- Spokojnie Hobi ja spałam z Jiminem i to w salonie - powiedziałaś - a i przez ciebie każdy nas widział jak na nim leżę - oznajmiłaś przy okazji uderzając go w ramię.
- Przepraszam, ale chyba musieliście słodko wyglądać - zaśmiał się.
Nie zważając na jego słowa wstałaś z łóżka i wyszłaś z pokoju. Ruszyłaś do kuchni coś zjeść, a chwile po tobie wszedł Hobi.
Zjedliście wszyscy śniadanie. W końcu przyszła pora gdzie zostałaś sama w dormie, bo chłopcy musieli iść do wytwórni. Ale powiedzieli, że jak wrócą to gdzieś wyjdziecie.
***
Siedziałaś w salonie i oglądałaś telewizje. Najchętniej obejrzałabyś jakąś dramę, ale się już pomalowałaś i nie chciałaś żeby zmazał ci się makijaż.Ubrałaś się dość luźno. Nie miałaś ochoty ubierać sukienki. Więc postawiłaś na niebieskie dresy, kabaretki i biały top.
Spojrzałaś na zegarek była już 15, a chłopcy mieli być o 16, więc została ci godzina. Żeby nie marnować czasu wzięłaś komputer i zaczęłaś obrabiać zdjęcia bo za 3 dni miałaś oddać prace.
CZYTASZ
Twój Jimin
RandomJest to opowiadanie o dziewczynie i jej życiu z BTS. Była zwykłą dziewczyną, ale jedna rzecz odmieniła jej życie. Mieszkając razem z BTS zakochała się w jednym z nim. Ale czy on zakocha się w niej? Zobaczymy ❣️😇 | Opowiadanie zawiera błędy, któryc...